Sinds 10 april 2002 ben ik bezig om de opgebouwde premie behorend bij een spaarhypotheek bij Nationale Nederlanden uitbetaald te krijgen.
Door een scheiding is de hypotheek overgezet en zou de premie uitbetaald worden. Ik heb de originele polis opgestuurd, evenals een brief van mijn ex-man.
Door Nationale Nederlanden wordt er nooit geantwoord op mijn brieven, zelfs niet als ze aangetekend zijn. Telefonisch kunnen ze geen antwoord geven, maar ik word ook nooit teruggebeld.
11 juni 2003 wordt mij gezegd dat het binnen een week wordt overgemaakt.
Hierna is er weer nooit geantwoord op brieven of telefoontjes.
Hoop dat jullie iets voor me kunnen doen,
met vriendelijke groeten Simone Faber
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitbetaling premie spaarhypotheek
Re: uitbetaling premie spaarhypotheek
Beste Simonefaber,
De beste remedie is om een serieuze brief aan de directie te sturen. Omdat directies vaak een rapportage eisen van de afhandeling van de klacht, wordt er dan wél actie ondernomen.
De hypothecryt.
De beste remedie is om een serieuze brief aan de directie te sturen. Omdat directies vaak een rapportage eisen van de afhandeling van de klacht, wordt er dan wél actie ondernomen.
De hypothecryt.
De hypotheek is omgezet zegt u.
Is die hypotheek toevallig naar uw ex gegaan.
Ik heb dit namelijk meegemaakt dat ik bij de notaris ff een papier moest onderteken van de Rabobank.
Bleek dus de spaaroptimaal polis te zijn.
Als ik dit niet had gelezen en had getekend was mij dit dus door de neus geboord en had mijn ex dus alle geld opgestreken.
Misschien ook bij u gebeurt ????
Is die hypotheek toevallig naar uw ex gegaan.
Ik heb dit namelijk meegemaakt dat ik bij de notaris ff een papier moest onderteken van de Rabobank.
Bleek dus de spaaroptimaal polis te zijn.
Als ik dit niet had gelezen en had getekend was mij dit dus door de neus geboord en had mijn ex dus alle geld opgestreken.
Misschien ook bij u gebeurt ????
Hoi Simone,
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Ik zou deze inschakelen en eens contact laten opnemen met Nat. Nederlanden. Kijk eens hoe snel ze dan reageren!
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Ik zou deze inschakelen en eens contact laten opnemen met Nat. Nederlanden. Kijk eens hoe snel ze dan reageren!