LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkeerde oveboeking

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
spikkeltje

verkeerde oveboeking

Ongelezen bericht door spikkeltje »

Een paar weken geleden per abuis een bedrag dat voor Delta was bestemd aan Debitel(was er vroeger klant van nu niet meer) overgeboekt. Hoe kan ik nu mijn geld weer terug krijgen? :? Verhaal gedaan bij Rabobank (eigen)- kunnen niets doen. Verhaal gedaan ABN- Amro (Debitel) kunnen niets doen. Debitel zelf heeft geen telefoonnummer (krijg je iemand van KPN). Wel een postbusadres, dus aangetekende brief gestuurd met uitleg- nog geen geld terug gestort. Help!! Hoe kun je dit het best aanpakken? Of zeg maar dag met je handje tegen het geld :(
Iemand die soortgelijke situatie heeft mee gemaakt en goed opgelost?
Spikkeltje

kweenie

Re: verkeerde oveboeking

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je geld naar het verkeerde nummer overmaakt, dan moet je zijn bij diegene naar wie je het hebt overgemaakt. De bank kan daar dan weinig meer aan doen. Dus bij Debitel.

Nu is Debitel overgenomen door KPN, dus zul je bij KPN moeten zijn. Maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat zij dat in hun administratie hebben teruggevonden en ze het terugboeken.

spikkeltje

Re: verkeerde oveboeking

Ongelezen bericht door spikkeltje »

ja, inderdaad je krijgt KPN- en die zeggen dan gewoon dat het niet hun pakkie aan is en dat je bij de bank moet wezen :cry: . suffe boel! Nu maar hopen dat de administratie ook goed nagekekn word- en ik mijn geld dus vroeger of later weer terug krijg.

Gesloten