LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vola overgenomen door DSB..Ellende!!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Deborah71

Vola overgenomen door DSB..Ellende!!

Ongelezen bericht door Deborah71 »

Mijn zwager en schoonzus hebben eenl ening afgesloten bij de Vola..en daarnaast hadden ze een aandelengebeuren van Bank labouchere...dit was een formule zodat je zogenaamd je lening goedkoper zou afbetalen..
Maar de Vola ging failliet,en mijn schoonzus en zwager hebben een brief gehad,waarin ze bedankt werden voor het steeds op tijd betalen,en dat hun restschuld nu op 0,00 stond.ht
Maar heel dom..die brief hebben ze niet meer,en nu heeft de DSB de lening overgenomen,en er ipv van 20.000 , 28.000 van gemaakt..
En dan komt er ook nog bij dat de contactpersoon van de DSB,mijn zwager persoonlijk aanvalt...hij zegt dat hij zijn bedrijf failliet wil laten verklaren..dat hij naar Spanje komt,en dat hij zijn huis gaat afpakken,als ze niet 1000,00 per maand betalen..
Hij maakt hun uit voor leugenaar,zegt dat die brief niet bestaat,terwijl mijn schoonvader,en een vriend van mijn zwager het ook gelezen heeft..
Verder zegt die man dat ze niet te vinden waren,dit klopt ook niet..die vriend van mijn zwager was nl contactpersoon,en heeft ook betalingen van die lening gedaan,toen ze al in Spanje woonde..

Is er iemand die ook die brief heeft gehad...
Of is er iemand die nu ook problemen heeft met overname door DSB..
Of mischien iemand die weet wat ze het beste kunnen doen..

Alvast bedankt!

Gr,Deborah

mattie

Re: Vola overgenomen door DSB..Ellende!!

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo, mischien kun je informeren bij pal(platform aandelen lease) en vragen aan Piet Koremans of die raad weet!
Hij heeft mij ook geholpen,ik ben ook gedupeerde van D.S.B!
ONGELOOFLIJK wat deze witteboorden criminelen allemaal uitspoken,en gewoon hun gang mogen gaan??
zo worden burgers beschermd!!!
groeten mattie

Gesloten