| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie ie er nog meer misleidt door de Fortis Bank
-
Mone Yback
Wie ie er nog meer misleidt door de Fortis Bank
Door de vele reacties op mijn vorige oproep, nogmaals deze oproep.
Graag nu alleen reacties van Fortis groeivermogen gedupeerden.
B.V.D
OPROEP
Aan alle bezitters van Fortis groeivermogenproducten zoals winstversneller", vermogensversneller", "koerswinststapelaar", "AEX-garantiecertificaten", “beursversneller” en wellicht nog andere die wij nog niet kennen door misleidend advies afgesloten op de Fortis (VSB) bank.
Weet u wel dat u mogelijk uw inleg kwijt bent of met een enorme schuld bent of wordt opgezadeld?
Zeer veel belangstelling heb ik voor diegene, die dit is overkomen op de Fortis (VSB) bank op de Burgemeester Baumannlaan in Rotterdam in de periode 1998 - 1999, maar ook anderen roep ik op te reageren.
Schroom niet en reageert u alstublieft!Bij voorbaat hartelijk dank!
Graag nu alleen reacties van Fortis groeivermogen gedupeerden.
B.V.D
OPROEP
Aan alle bezitters van Fortis groeivermogenproducten zoals winstversneller", vermogensversneller", "koerswinststapelaar", "AEX-garantiecertificaten", “beursversneller” en wellicht nog andere die wij nog niet kennen door misleidend advies afgesloten op de Fortis (VSB) bank.
Weet u wel dat u mogelijk uw inleg kwijt bent of met een enorme schuld bent of wordt opgezadeld?
Zeer veel belangstelling heb ik voor diegene, die dit is overkomen op de Fortis (VSB) bank op de Burgemeester Baumannlaan in Rotterdam in de periode 1998 - 1999, maar ook anderen roep ik op te reageren.
Schroom niet en reageert u alstublieft!Bij voorbaat hartelijk dank!
Re: Wie ie er nog meer misleidt door de Fortis Bank
Uit het septembernummer van het ledenblad 'Geldzaken' van de Vereniging Consument & Geldzaken' (tel.: 020-6849055) blijkt dat deze consumentenorganisatie al een rechtsprocedure tegen GroeiVermogen/Fortis in voorbereiding heeft. Ik heb zo juist even navraag gedaan bij hun afdeling juridische ledenservice. Daar hoorde ik dat het dossier eind vorige maand in handen is gesteld van hun advocaat die nu een dagvaarding aan het voorbereiden is. Kortom, er worden dus ook tegen GroeiVermogen/Fortis juridische stappen genomen ten behoeve van gedupeerden.
-
rose
Hallo hier ook een reaktie van mij ,ik ben ook gedupeerd door fortis met het groeivermogen plan wat ik in 2000 heb afgesloten in scheveningen ik ben al 5 jaar boos hierover .Ik dacht dat je altijd je eigen inleg terug zou krijgen maar dat is niet het geval we zijn nu alles kwijt maar tot mijn grote vreugde zag ik op het internet dat ze een rechtzaak hebben aangespannen ik heb ook een telefoonnummer gevonden wat ik maandag ga bellen.
mvd leo de jong
mvd leo de jong
-
Gast
Graag willen we reageren op uw berichtje over het groeivermogen, afgesloten bij de Fortisbank.
We hebben een Koerswinst stapelaar afgesloten voor een bedrag van
F 10.700, er is nooit bijverteld dat er een lening aanvastzat, na afloop van de 5 jaar moesten we nog €80 divident belasting betalen.
Einde verhaal geld weg.
De Fortisbank kan ook niet duidelijk uitleggen hoe het hele systeem in elkaar zat en wij begrijpen alleen dat ons geld is gebruikt door de bank. We zijn meerdere keren terug geweest naar de bank, maar geen succes.
Graag zouden wij willen weten hoe we dit verder aanpakken, wij vinden dat we fout of niet goed voorgelicht zijn.
Ton en Tineke
We hebben een Koerswinst stapelaar afgesloten voor een bedrag van
F 10.700, er is nooit bijverteld dat er een lening aanvastzat, na afloop van de 5 jaar moesten we nog €80 divident belasting betalen.
Einde verhaal geld weg.
De Fortisbank kan ook niet duidelijk uitleggen hoe het hele systeem in elkaar zat en wij begrijpen alleen dat ons geld is gebruikt door de bank. We zijn meerdere keren terug geweest naar de bank, maar geen succes.
Graag zouden wij willen weten hoe we dit verder aanpakken, wij vinden dat we fout of niet goed voorgelicht zijn.
Ton en Tineke
-
Trikson
Ik heb me zojuist aangemeld bij deze stichting, die bereiden momenteel een rechtzaak voor tegen Fortis / Groeivermogen NV. Het verhaal is bekend... veel investeren, geen cent terug en op de koop toe nog dividendbelasting betalen ook!
Schrijf je in op: www.fortisgroeivermogenclaim.nl
Schrijf je in op: www.fortisgroeivermogenclaim.nl
-
gast123456
sukkels
had gewoon de voorwaarden gelezen net als ik.
Het stond er duidelijk in, weg is weg (geld voor mij ook). Maar nu niet gaan jammeren, had je ook niet gedaan als je geld was verdubbeld of wel?????
had gewoon de voorwaarden gelezen net als ik.
Het stond er duidelijk in, weg is weg (geld voor mij ook). Maar nu niet gaan jammeren, had je ook niet gedaan als je geld was verdubbeld of wel?????
-
Trikson
Ik heb die voorwaarden ook gelezen, maar als een vereniging kan aantonen dat dit product ONRECHTMATIG in de markt is gezet, dan ben ik toch ook gedupeerd??? Je hoort mij niet jammeren, ik heb me alleen aangesloten bij deze vereniging. Als blijkt dat Fortis dit product niet had mogen verkopen, dan dus ook niet aan mensen die de voorwaarden wel goed hebben doorgelezen en bewust het product hebben aangeschaft.
Ik vraag me af wie de sukkel is hier...
Ik vraag me af wie de sukkel is hier...
He Gast 123456,
De kans dat met een aandelenleaseproduct iemand 's geld verdubbelt is uitgesloten. Reken even mee.
Je leent geld, tegen een rente van een procent of 10.
Het geleende bedrag wordt belegd in aandelen. Die aandelen kunnen in waarde stijgen, maar ook dalen. Over een langere periode bezien, zeg zo'n 5 tot 10 jaar stijgen aandelen gemiddeld met zo'n 7 tot 8 procent in waarde, maar in sommige periode dalen ze alleen maar. Dit laatste is tussen medio 2000 en 2003 gebeurd. Zelfs de gemiddelde waardestijging -over langere tijd bezien- is echter onvoldoende om de rentekosten goed te maken. Kortom een aandelenleaseproduct, ook die van Fortis en GroeiVermogen, bieden een deelnemer GEEN SCHIJN VAN KANS OM RENDEMENT TE MAKEN.
De deelnemer aan een aandelenleaseproduct is dus niet het slachtoffer van een beursdaling waaraan niemand schuldig is. Zij zijn het slachtoffer van vooropgezette misleiding door de aanbiedende financiele instellingen: Dexia, Aegon, Fortis/GroeiVermogen, Levob etc.
De kans dat met een aandelenleaseproduct iemand 's geld verdubbelt is uitgesloten. Reken even mee.
Je leent geld, tegen een rente van een procent of 10.
Het geleende bedrag wordt belegd in aandelen. Die aandelen kunnen in waarde stijgen, maar ook dalen. Over een langere periode bezien, zeg zo'n 5 tot 10 jaar stijgen aandelen gemiddeld met zo'n 7 tot 8 procent in waarde, maar in sommige periode dalen ze alleen maar. Dit laatste is tussen medio 2000 en 2003 gebeurd. Zelfs de gemiddelde waardestijging -over langere tijd bezien- is echter onvoldoende om de rentekosten goed te maken. Kortom een aandelenleaseproduct, ook die van Fortis en GroeiVermogen, bieden een deelnemer GEEN SCHIJN VAN KANS OM RENDEMENT TE MAKEN.
De deelnemer aan een aandelenleaseproduct is dus niet het slachtoffer van een beursdaling waaraan niemand schuldig is. Zij zijn het slachtoffer van vooropgezette misleiding door de aanbiedende financiele instellingen: Dexia, Aegon, Fortis/GroeiVermogen, Levob etc.
Gast123456 bedoelt waarchijnlijk dat dit in de brochure staat, die wij nooit hebben gehad.
Toch maar even naar voren halen dit bericht. In het ledenblad Geldzaken van de VEreniging Consument & Geldzaken las ik zo juist dat zich pas 3.000 gedupeerden van GroeiVermogen hebben aangesloten bij de lopende rechtszaak. Dit moeten er gewoon veel meer worden.
110.000 leasecontractanten bij Fortis/GroeiVermogen kom uit je luie stoel en onderneem aktie tegen de oplichters van de Fortis Bank (kijk op www.fortisgroeivermogenclaim.nl ) en sluit je aan.
110.000 leasecontractanten bij Fortis/GroeiVermogen kom uit je luie stoel en onderneem aktie tegen de oplichters van de Fortis Bank (kijk op www.fortisgroeivermogenclaim.nl ) en sluit je aan.
Dit soort dingen never NOOIT meer doen bij banken, gewoon spaarrekening. Dit kost alleen maar.
Helemaal niets meer doen bij de Fortis bank is veel beter.
Zoek een eerlijke bank die zijn klanten niet oplicht.
Zoek een eerlijke bank die zijn klanten niet oplicht.
-
exfortisklant