LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winstver10dubbelaar

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Harke

winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Harke »

Ik hoor alleen maar geluiden over de wintstver3dubbelaar, maar hoe zit het met de winstver10dubbelaar? Is dat net zo'n puinhoop? Die heb ik namelijk in 2000 afgesloten. Inmiddels is er een schuld van 11.000 bij een totale portefeuille waarde van 2900.

Jan

Re: winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Jan »

Ik vermoed dat de werkwijze van Legio betreffende de winstver10dubbelaar niet veel anders zal zijn dan met de winstver3dubbelaar. Dus hoge aankoop- en lage verkoopkoersen. En nog een schuld ook na 5 jaar. Als een aap het beter zou doen dan Legio voorspelt het niet veel goeds.

bruin

Ongelezen bericht door bruin »

maak je borst maar nat

fvb

Ongelezen bericht door fvb »

Het is triest voor jou en jouw (hoevele??) lotgenoten, onder wie ik mezelf eveneens mag scharen, die een winstvertien-dubbelaar hebben afgesloten in (december) 2000. Ik vrees met grote vreze, dat de schade die dit sprookjesachtige product (zie alleen al naam "wvtd") ons zal berokkenen, een veelvoud zal zijn van al die andere producten. De hefboom werkt evenhard omgekeerd, elk jaar worden aandelen gekocht, die bij aankoop (bij de huidige stand) al zo'n 60% minder waard zijn. Dit gebeurt in drie jaar tijd tien maal. We gooien het geld rechtstreeks in een bodemloze put, heel erg jammer.
Het frustrerende is dat de (jaar)-overzichten niet te ontcijferen zijn en de aandelenkoersen niet kunnen worden nagetrokken (uitsluitend het totaal).
Het is echt te hopen dat de koersen hun laatste val hebben gemaakt, en vanaf nu hard stijgen.

Veel sterkte toegewenst, ondanks mijn negatieve, maar realistische berichtgeving.

Gesloten