LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winstverdriedubbellaar

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
antoon van wel

winstverdriedubbellaar

Ongelezen bericht door antoon van wel »

Mijn VERLiES verdriedubbellaar loopt op 11 april 2003 af
ik heb wel een aangetekend schrijven naar dexia gestuurd met de brief via radar(mijn vrouw had niet meegetekend) maar begin nu toch wel een beetje nerveus te worden ook omdat ik in de brief van dexia las dat mijn schuld aan hen maar liefst een bedrag van bijna 39.000 euro is en reeds
6500 euro heb ingelegd in drie jaar.
zal ik nu via de procedure gaan of moetik toch het voorstel van dexia middels de aex opties accepteren,wie het weet mag het zeggen.
dexia zegt ook in de brief dat legio een onderzoek gedaan zou hebben in tiel of je kredietwaardig bent ik weet zeker dat ik het dan nooit gekregen zou hebben .

piet

Re: winstverdriedubbellaar

Ongelezen bericht door piet »

De vereniging PAYBACK organiseert bijeenkomsten in heel Nederland voor de gedupeerden met contracten van aandelen lease producten
Op vrijdag 28 februari aanstaande is de volgende bijeenkomst.
De leden van PAYBACK hebben al een uitnodiging ontvangen.
Bent u ook geïnteresseerd, meldt u aan bij [email protected]
Vergeet niet uw contract( of kopie) en een legitimatiebewijs mee te nemen.

De locatie:
cafe restaurant Het Roode Hert
Hessenweg 41
7722 PJ Dalfsen
tel: 0529-433043
Hoe te bereiken:
A28 richting Zwolle, afslag 21 richting Dalfsen /Ommen N340. Na ongeveer 8 km staat het restaurant aan de linkerzijde van de weg. (ongeveer een kilometer voor de afslag Dalfsen)

Voor spaar select klanten met een beleggingsrekening( depot) om 1900 uur
Voor alle overige gedupeerden vanaf 2000 uur
Wanneer, waar en hoe laat de volgende bijeenkomst zal plaatsvinden wordt zo snel mogelijk bekendgemaakt.
Wilt u meer weten over de vereniging PAYBACK kijk op www.pay-back.nl

Gesloten