LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zitting ELQ

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jeanin.bouwman

Zitting ELQ

Ongelezen bericht door jeanin.bouwman »

Gisteren heeft het kort geding tegen ELQ plaatsgevonden. Voor mijn clienten is een bijzonder goed resultaat bereikt en ze hoeven hun woning niet te verlaten.

Ik heb ter zitting de rentestijging per 1 april 2008 op basis van de 3 maands Eurobor van 0,4 %, in plaats van de 1 maands Eurobor, aan de orde gesteld en ELQ heeft expliciet aangegeven dat dit alleen maar zal gaan gelden voor nieuwe gevallen. Voor de mensen die al een overeenkomst zijn aangegaan met ELQ zal dit niet van toepassing zijn.

Mithegra

Re: Zitting ELQ

Ongelezen bericht door Mithegra »

ligt waarschijnlijk aan mij maar heb ik hier wat aan? ik heb ook een hypotheek bij elq

Jack747

Re: Zitting ELQ

Ongelezen bericht door Jack747 »

Mogelijk. zie het onderstaand bericht wellicht kun je contact met deze advocaat zoeken.
jeanin.bouwman

Geplaatst op 27 Mrt 2008 08:33 door jeanin.bouwman

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben advocaat en heb inmiddels namens een client een kort geding aanhangig gemaakt tegen ELQ. Dit omdat client zich naar mijn mening terecht op het standpunt stelt dat ELQ haar zorgplicht op diverse manier heeft geschonden, consumenten in een pakket brengt waar geen weg terug in mogelijk is en onjuist informatie verstrekt. Immers, gebleken is dat de variabele rente niet slechts een paart tientjes in de maand aan verschil op levert maar inmiddels zelf honderden euro's. Voorts weigert ELQ om verzochte informatie te verstrekken.

De kort geding zitting zal plaatsvinden op donderdag 10 april om 11.00 uur bij de Rechtbank te Den Haag, Prins Clausplein nr. 60. Als er gedupeerden zijn die intresse hebben om deze zitting bij te wonen zijn jullie van harte welkom. De rechtbank heeft 2 uur uitgetrokken voor deze zitting. Ondervinden jullie ook grote problemen met de ELQ dan kunnen jullie je ook rechtstreeks tot mij wenden door een email te sturen naar [email protected]
Succes!

Jack

Gesloten