LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
karen

periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door karen »

Sinds ik ben overgegaan van girotel op mijnpostbank.nl zijn daar al behoorlijk wat dingen misgegaan. De periodieke overschrijvingen van girotel worden niet automatisch meegenomen naar postbank.nl en dat moet je dus dan nog een keer doen. Prima. Als alleen daarna het geld netjes wordt afgeschreven, maar het staat niet op je overzicht, dan gaat er wel iets mis... Bij mij ging het om de huur en aangezien ik niet het risico wilde lopen dat ik geen huur zou betalen heb ik dit zelf nog een keer extra overgemaakt (via mijnpostbank.nl). Een dag later bleek het overzicht te zijn aangepast en bleek de huur er twee keer af te zijn. Ok, mijn fout, misschien te snel gehandeld en het saldo klopte wel.
Toen dus maar weer de periodieke overschrijving aangepast, want twee keer in een maand de huur betalen lijkt me overdreven. Alles aangepast (wat betekent: verwijderen en opnieuw invoeren, want wijzigen kan niet), de juiste datum (eind april) ingevoerd en wat schetst mijn verbazing de volgende dag, weer de huur eraf en in het schema voor ingeplande opdrachten staat eind april gewoon klaar..... In vier dagen drie keer de huur afgeschreven!!! Dus boos naar de Postbank gebeld die zich voor konden stellen dat het "heel vervelend" was en "niet klopte", en "ja, ik weet ook niet wat ik daar aan kan doen" (het is tenslotte al overgemaakt naar een andere rekening). Ze konden wel bemiddelen tussen mij en de andere rekening.... "maar dat gaat wel lang duren, dat u kunt beter zelf doen". Ondertussen betaal ik me wel (postbank)blauw aan rente, want zo hoog is mijn saldo niet dat ik drie keer de huur kan betalen in 1 maand...

Zijn er meer mensen met deze problemen?? Ik had namelijk niet het idee dat dit een foutmelding bij mijnpostbank.nl is geworden....

Karen

wimP

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door wimP »

Inderdaad, mijn postbank.nl is een ramp.
:evil:
Overschrijvingen krijgen wij niet eens boven water, laat staan of je weet dat ze zijn overgenomen vanuit Girotel.
Bovendien steekt het woord GRATIS! :shock:
Wat met Girotel in 1 minuutje bellen was geregeld kost je nu een half uur.

De Postbank reageert lakoniek met: dan moet u ons servicenummer maar bellen.

Wat moeten we hiermee? Aan de ADSL ofzo

Gast

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door Gast »

:shock: Nog nooit gebruik gemaakt van Girotel o.i.d. Dit weekend voor het eerst mijnpostbank.nl gebruikt en geen enkel probleem ondervonden.
Misschien is dit beginnersgeluk, maar volgens mij spreekt alles (in ieder geval voor nieuwkomers) voor zich. :P

wimP

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door wimP »

He gast, aandeeltjes bij de postbank ofzo???? :oops:

Stella

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door Stella »

Flauwekul wat je zegt, wimP.
Mijn Postbank.nl werkt perfect, als je maar goed weet wat je doet!
En zo moeilijk is het echt niet!

Blaf...

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door Blaf... »

Sorry Kan er niet over oordelen heb geen geld

Karen

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door Karen »

ik dus ook niet meer....

karen

ill

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door ill »

ik gebruik de postbank al jaren via het netr maar heb nog nooit een probleem gehad denk eerder dat de meeste klachten gewoon gebruikersfouten zijn of instabiele systemen waar mee gewerkt wordt!

Gast

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Al jaren? Geklets. Mijnpostbank.nl bestaat pas een aantal weken.

Wat jij gebruikt is zeker Girotel (offline of online)

HRD

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door HRD »

Het enigste minpunt vind ik je komt er vaak moeilijk op en vaak technische storingen. Voor de rest prima.

wimP

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door wimP »

Gebruik jij gewoon een analoog modem of ADSL.

Mijn probleem is het woordje gratis.
Het kost klauwen met geld aan inbellen, als het al werkt. :evil:

Stella

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door Stella »

Wat wil je nu gratis hebben, wimP?
Gratis inbellen bij je provider of gratis online bankieren?
De vermeende traagheid ligt niet aan Mijn Postbank.nl, maar aan je
wijze van internetten (zeker telefoonmodem?!). Met een breedbandinternetverbinding werkt Internet Bankieren als een speer :wink:

wimP

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door wimP »

Beste Stella,

werkzaam bij de Postbank ofzo????
Het gaat mij erom dat wat vroeger in 1 minuutje inbellen geregeld was, ik nu minstens een kwartier online moet zijn.
Je wordt min of meer verplicht om ADSL te nemen "want dan werkt het goed".
:cry:
Snappie????

IvanS

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door IvanS »

Tja; vroeger!
Vroeger gebruikten we nog gratis giro-enveloppen en moesten we overschrijvingskaarten invullen en zelf op de bus doen.
Als je echt wilt meedoen met online bankieren, dan moet je natuurlijk eens je trage postkoets inleveren voor een snelle kabel- of adsl-verbinding.
Zo niet; dan mis je op een gegeven moment het laatste wagonnetje!

wimP

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door wimP »

Heerlijk zo'n oudewets treintje.
Die gingen tenminste op tijd.
Lekker genieten van de voorbij bewegende natuur.
Vroeger hadden we de tijd. Tegenwoordig heben we een horloge.
Laat mij maar lekker ouderwets zijn dan.
Ik laat me niet gek maken. :D

boncœur

Re: periodieke overschrijvingen op mijnpostbank.nl

Ongelezen bericht door boncœur »

Zeker weer een medewerker van de Postbank?!
Ten minste volgens wimP. Die denkt dat iedereen die positief is over Mijn Postbank.nl bij de Postbank werkt :lol: :lol: :lol:

Gesloten