LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blauwe pinpassen ING werken sinds zaterdag al niet meer

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Bubbleblower

Blauwe pinpassen ING werken sinds zaterdag al niet meer

Ongelezen bericht door Bubbleblower »

Maar als je de klantenservice van ING belt kom je daar niet achter.
Die stelt je 1000 irrelevante vragen en stuurt je dan met een kluitje in het riet.

Bijna alle blauwe pasjes zijn inmiddels vervangen door oranje, maar er zullen hierdoor toch nog enkele duizenden huishoudens niet kunnen pinnen. Misschien als meer mensen hier over klagen dat ING openheid geeft en beter haar best zal doen dit probleem snel op te lossen ipv te verbloemen.

Bubbleblower

Re: Blauwe pinpassen ING werken sinds zaterdag al niet meer

Ongelezen bericht door Bubbleblower »

Ben ik, op een enkele Twitteraar na die hetzelfde probleem meldt, helemaal de enige die nog zo'n blauwe pas heeft?

Zelfs dan vind ik wat ING doet niet kunnen.
Ze weten dat die blauwe passen het op dit moment niet doen!
Nog steeds niet, al 4 dagen nu.
Dan moeten ze je niet met allerlei servicenummers laten bellen, tijden nodeloos aan het lijntje houden en net doen alsof hun neus bloedt. Ze zouden dit juist naar buiten moeten brengen om potentiële problemen te voorkomen.

Stel je voor dat je op je enige vrije dag van de week heel Nederland doorreist om spullen op te halen, die je ineens niet blijkt te kunnen betalen, waardoor je zwaar voor joker staat en onverichterzake terug naar huis kunt, omdat je gelukkig nog wel net genoeg benzine had. Op je bankpas moet je toch zeker altijd kunnen vertrouwen dunkt mij, maar bij ING nemen ze dat kennelijk niet zo nauw.

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

Blijkbaar is jouw oranje pas niet aangekomen, wat de klantenservice kan doen is alsnog een oranje ING-pas opsturen. Je kunt nog wel geld opnemen bij een ING automaat.
In oktober 2009 zijn de laatste Giropassen vervangen door een Betaalpas van de ING. Wij adviseren u uw nieuwe Betaalpas zo snel mogelijk in gebruik te nemen. Uw oude Giropas is namelijk niet meer te gebruiken bij geldautomaten van andere banken, voor het betalen in winkels in Nederland en voor geld opnemen en betalen in het buitenland. U kunt uw Giropas alleen nog tot eind november 2009 gebruiken bij de Geldautomaat van de ING in Nederland.
bron: http://www.ing.nl/particulier/klantense ... index.aspx
Zie vraag 5

diananora

Ongelezen bericht door diananora »

de blauwe passen behoren het nog wel bij ING geldautomaten te doen hoorde ik. En idd als je nog een blauwe pas hebt dan is er iets misgegaan want volgens mij moet iedereen nu al een oranje hebben.

Gesloten