Qter schreef: ↑05 jun 2022 13:44
Ik ben het niet eens met de behandeling VAN MIJN KLACHT.
De reden is dat er niet wordt ingegaan op mijn klacht, er wordt handig omheen gedraaid.
Excuses gemaakt voor het niet terug bellen terwijl dat niet het grootste ongemak is voor mij als ex klant
Mijn klacht is:
Klacht1: mijn credit card wordt zomaar geblokkeerd, ik moet snel mijn krediet terugbetalen, anders heb ik een nare aantekening als wanbetaler bij de krediet bank.
Ik vraag mij af of dat juridisch juist is.
-Mijn aanvullende financiële gegevens, zijn op dat moment al een tijdje bij ICS card, maar nog niet bekeken, beoordeeld.
-waarom wordt niet gewoon je krediet verlaagt?
-Ik heb al jaren een afspraak met ics visa card, over het gespreid betalen van mijn krediet.
-Ik heb aan al mijn betaal afspraken/ verplichtingen altijd voldaan.
Klacht2 Het is volkomen vaag en dubieus en onduidelijk hoe de krediet beoordeling gaat en op welke gronden.
-Ik zie mij zelf als financieel gezond, een inkomen van rond de drieduizend netto per maand een eigen huis en ja sinds kort een lease auto. Geen schulden behalve een hypotheek.
En getrouwd, dus twee inkomens. Als we uw maatstaf op mijn buurt leggen dan denk ik dat 90% zijn
Gespreid krediet kan inleven.
Maar dus ook geblokkeerd wordt, zijn of haar betaal afspraken die op dat moment lopen via die ics visa niet nakomt.
- Mensen moeten (ik dus ook ) op korte termijn een groot bedrag terug betalen, hier komen mensen door in de problemen.
- Het is dit gevoel van onrecht, waarom ik denk dat ik iedereen die een ics card heeft moet waarschuwen. Uw breng daardoor mensen in een positie van klant naar wanbetaler.
QTER
Ik wacht nog op antwoord, de ics visa afgelost en de kaart in de blender gelegd.