LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB BECAM doorlopend krediet

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
sebbon
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2007 16:17

DSB BECAM doorlopend krediet

Ongelezen bericht door sebbon »

kan iemand mij vertellen of we nog onder de overlijdensrisicoverzekering uit kunnen komen welke in ons contract is opgenomen? Door een eventuele openstaande schuld bij overlijden te laten overgaan naar zoontje van mijn vriendin hebben zij ons dit in het contract weten te laten zetten.
In de algemene vorwaarden van de verzekering staat dat opzegging mogelijk is tot 2 weken na ontvangst van de polis.
We hebben op 20 en 21 mei jl. direct contact gezocht en aangegeven dat we willen afzien van de verzekering. op 22 mei is een getekend fax verstuurt (getekend door beiden) en ook een aangetekend verzoek per post verstuurt.
Ik heb thuis nog een formulier liggen waarin gevraagd wordt een intentieverklaring door te faxen zodat het dossier conpleet gemaakt kan worden en men de aanvraag in behandeling kan nemen.
Na het lezen van de veel berichten over DSBbank en Becam hebben we toch een naar voorgevoel dat we ook de dupe zijn van een geslepen verkoper en geen adviseur van een bank.
Heeft iemand advies of tips wat we het beste kunnen doen?

alvast bedankt voor uw reacties....

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: DSB BECAM doorlopend krediet

Ongelezen bericht door NAK »

Door een eventuele openstaande schuld bij overlijden te laten overgaan naar zoontje van mijn vriendin hebben zij ons dit in het contract weten te laten zetten.
Ik heb geen idee hoe oud het zoontje is, maar op de term zoontje afgaande is hij minderjarig.

Stel nu dat jij volgende week, samen met je vriendin, bij een ongeluk om het leven dan is het toch onbestaanbaar dat de schulden bij een minderjarig knulletje worden gelegd.

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: DSB BECAM doorlopend krediet

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 02 jul 2007 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten