LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB het ware gezicht van Scheringa

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door mattie »

Dit wil ik jullie niet onthouden,kijk maar!

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door mattie »

Laatst gewijzigd door mattie op 27 mei 2008 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door burning inside »

Bedoelde u deze link van het varkentje?

http://reporter.kro.nl/uitzendingen/200 ... intro.aspx

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Burning inside!
Ja die bedoel ik, wat deed ik fout? ik heb hem geplakt maar schijnbaar toch niet goed!
Ben daar ook geen held in maar bedankt!
Mattie

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door burning inside »

M in het begin is te veel
attie op het einde is te veel

de link staat tussen M attie,jouw naam dus :lol:

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door mattie »

OK ik zie het nu ook, wat kan ik zeggen,blond he :oops:
Maar erg bedankt voor je hulp!
Groetjes Mattie

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door burning inside »

ook DSB:



Administratiekantoor De Perelaer, Agnes Voorschotbank B.V., Algemene Geldservice, Alstromohria Beheer B.V., Amstel Crediet, Amstel Financieringen, Amstelkrediet B.V., Anglo Dutch Hartley Cooper B.V., Anglo Dutch Holdings B.V., Anro Services B.V., Asscom Financieringen, Assurantiecentrale, Assurantiekantoor D.A. van Ommeren B.V., Autokredietservice Noord , Nederland, Avero Financieringen B.V., AZ Vastgoed B.V.,B & B Spaarsystemen, Becam B.V., Bedrijfsfietsen Nederland B.V., Beleggings Krediet Centrale, Beleggingskredietcentrale B.V., Berkmeer Voorschotbank B.V., Bevago, BKC, B.L.F. Becker-Lamm-Financieringen, Bovo, Brofinca, Broforma Beheer B.V., Buro Frisia, B.V. Limburgse Algemene Activiteiten (LAA), C.A.B. Nederland, Centraal Administratiekantoor Nederland, Crefinass, De Geldlijn, D.K. Financieringen & Verzekeringen, De Gouwe Voorschotbank B.V., De Lage Hoek B.V., De Internetbankier, De Spaar- & Kredietcentrale, De Vliet Voorschotbank B.V., De Wijzend, Defier Financieringen B.V., DFN, Diemer Krediet B.V., Dirk Scheringa, DS Groep, DSB Financiële Diensten, Elda Financieringen, Enra Verzekeringen, Eye-Dentity Communications B.V., FCH, Financiële Cliënten Service, Financieringskantoor Moonen B.V., Free to Buy, Frisia Financieringen, Frisia Voorschotbank B.V., Go! Card, Grijpskerk Driesum beheer B.V., Helepolis B.V., Het Media Advies, Hollands Voordeelkrediet, Hollands Welvaren Select, Infad B.V., KFO, L.B.A. (Landelijke Bemiddeling Ambtenaren), L.R.W. van Eden B.V., Landelijke Voorschotbank, LBA Financieel Advies, Lenen.nl, Limageon Beheer B.V., Mafinass B.V., Mohr en van der Zee, Moonarda Begeer B.V., Moonen Financieringen, Museum Friaia Financieringen, Nationale Geldservice, Nationaal Kredietburo Nationale Krediet Bemiddeling, NIVO B.V., NKB, N.O.K.A. Nationaal Onafhankelijk Krediet Advies, Postbeleggen, Posthypotheken, Postkrediet,Postpensioen, Postsparen, Postverzekeren, Reclame Adviespunt, Rijswijksverzekeringskantoor, Robbesand Voorschotbank B.V., Roona Financieringen, RVK, Scheringa en de Vries, Spaar- en kredietcentrale B.V., Spaareffect, Spaarkrediet, Sparen Verzekeren Lenen, Symphosticar Beheer B.V.,Telefoonkrediet, The Anglo Dutch Assurance Society, Theo Vonk Topsport Management B.V., T & T Holding B.V., TKS Telefonische Kredietservice B.V., Topkrediet B.V., Van Ommeren, Vezeno Financieringen B.V.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Heeft hij hiernaast ook nog tijd voor vrouw en/of evt. kinderen???

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB het ware gezicht van Scheringa

Ongelezen bericht door J. »

Hoezo tijd voor gezin....
Geld is toch veel belangrijker.
Hoe meer mensen ik oplicht des te meer geld heb ik, is toch zijn motto?
Niet voor niets zakenman van het jaar.

Gesloten