LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB incasso terreur begint weer

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Boos123

DSB incasso terreur begint weer

Ongelezen bericht door Boos123 »

Het is weer zo ver! De afdeling incasso van de dsb begint weer hun terreur actie. Weer is hun administratie niet op orde.
Vandaag kreeg ik 2 smsjes en 2 mails dat ik niet betaald zou hebben.
Ik heb WEL betaald.
Wie kan die incasso terreur stopzetten????

tsja..

Re: DSB incasso terreur begint weer

Ongelezen bericht door tsja.. »

ehm..jijzelf?

contact opnemen en door middel van een bewijs van betaling aantonen dat ze fout zitten?

of ben ik nu erg kort door de bocht...

Boos123

Ongelezen bericht door Boos123 »

Nee tsja, dat ben je niet.
Ik heb ze al gebeld en gemaild. Niemand gesproken trouwens, want de medewerkers zijn constant in gesprek. Via een bandje kon ik wel aangeven dat ik betaald had.

In het verleden heb ik hier al vele gevechten over gehad met de dsb. Iets zit niet goed in hun administratie, want ik heb altijd gewoon betaald. En daarom ben ik het nu zo zat dat ze weer beginnen.

megatron29

Ongelezen bericht door megatron29 »

Zie ook deze topic.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&p=971227

Ze willen je gewoon een machtiging opdringen, gelukkig word alles binnenkort overgenomen door de kredietbank en ben ik van al die **** af. Het zijn gewoon schoften.

lunapics

Ongelezen bericht door lunapics »

Zelf heb ik te maken met een achterstand met betalingsregeling (ook ooit stuitingsbrieven gestuurd) Ik heb een brief van de curatoren met een bericht van achterstand X en van Inspectrum met achterstand Y (verschillende bedragen over de zelfde periode).
Ik stuur al regelmatig verzoeken om overzichten te krijgen vanaf mei 2009 (daarvoor ook al vele malen gedaan).
Tot nu toe heb ik geen idee hoeveel er nog moet worden betaald. Ik betaal overigens fors, maar denk er over te stoppen en het bedrag op een tussenrekening te storten tot ik de overzichten heb, is dit verstandig?

Is het niet zo dat je als contractant recht hebt op overzichten om te kunnen zien waar je staat en wat er eventueel aan te doen is?

Overigens ook geen jaaroverzicht (december 2009) ontvangen.

Die terreur van Inspectrum is natuurlijk bekend ondanks het schijnheilige interview wat er op hun landings pagina inspectrum.info staat.

Afijn, gaarne advies, dank!

Gesloten