LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING laat nabestaanden in de steek
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Ed4508
En waarom zou het bij andere banken anders zijn? ING heeft tenminste nog een werkende nabestaandendesk. Andere banken hebben dat soms helemaal niet.
En waarom zou het bij andere banken anders zijn? ING heeft tenminste nog een werkende nabestaandendesk. Andere banken hebben dat soms helemaal niet.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17 nov 2008 21:23
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: ING laat nabestaanden in de steek
En nu ben je weer precies teruggekomen op mijn klacht. De afdeling nabestaandenzorg deed zijn werk juist niet! Ze geven je slechts het gevoel dat ze je willen helpen maar presteren totaal niets.marcel75 schreef:Ed4508
ING heeft tenminste nog een werkende nabestaandendesk.
Ik was beter af ZONDER de nabestaandendesk.
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Pieter,
Met alle respect heb ik uiteraard begrip voor jouw situatie. Maar dit had bij iedere andere bank en/of instelling ook kunnen gebeuren. Tel daar nog eens bij op dat de fusie tussen Postbank en ING verre van soepel en vlekkeloos is verlopen van bovenaf. Ik ben alleen van mening dat je dit niet op de nabestaandendesk kunt afwentelen. Hiervoor zul je toch bij de directie moeten klagen. Bij de nabestaandendesk zitten, in mijn ervaring, redelijk kundige en meedenkende mensen. Echter zij kunnen niet zomaar een systeem aanpassen.
Met alle respect heb ik uiteraard begrip voor jouw situatie. Maar dit had bij iedere andere bank en/of instelling ook kunnen gebeuren. Tel daar nog eens bij op dat de fusie tussen Postbank en ING verre van soepel en vlekkeloos is verlopen van bovenaf. Ik ben alleen van mening dat je dit niet op de nabestaandendesk kunt afwentelen. Hiervoor zul je toch bij de directie moeten klagen. Bij de nabestaandendesk zitten, in mijn ervaring, redelijk kundige en meedenkende mensen. Echter zij kunnen niet zomaar een systeem aanpassen.
Re: ING laat nabestaanden in de steek
En weer lees je niet. De hele ING heeft er dit geval een zootje van gemaakt en de nabestaandendesk heeft daar dapper aan meegedaan.marcel75 schreef:...
Ik vind het een prima zaak dat dergelijke ervaringen hier eens gepubliceerd worden.
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Joep,
Wie zegt dat ik het niet goed vind dat dit gepubliceerd wordt? Ik geef alleen maar aan dat bij andere bank soortgelijke en nog veel ergere situaties zich voordoen. En je moet alles relativeren en vergelijken; hoeveel zaken gaan er wel goed?
Wie zegt dat ik het niet goed vind dat dit gepubliceerd wordt? Ik geef alleen maar aan dat bij andere bank soortgelijke en nog veel ergere situaties zich voordoen. En je moet alles relativeren en vergelijken; hoeveel zaken gaan er wel goed?
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Goh, zeg ik dat dan?marcel75 schreef:Joep,
Wie zegt dat ik het niet goed vind dat dit gepubliceerd wordt?
PS. Je hoeft wat mij betreft niet meer te antwoorden, want ik ga vandaag niet verder discussiëren met trollen.
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Joep,
Of ik wel of niet reageer maak ik zelf nog wel uit. Ik ga blijkbaar wel in discussie met trollen.
Of ik wel of niet reageer maak ik zelf nog wel uit. Ik ga blijkbaar wel in discussie met trollen.
Re: ING laat nabestaanden in de steek
TIP
Zelf heb ik nu ook zoiets bij de hand na een overlijden.
ECHTER ik heb de bank NIET ingelicht!!!
Via de gemeente / rijk krijgt de bank de informatie ook niet.
De rekening is dus nog gewoon beschikbaar, al maak ik er geen misbruik van natuurlijk. Slapende honden moet je soms niet willen wakker maken!
Zelf heb ik nu ook zoiets bij de hand na een overlijden.
ECHTER ik heb de bank NIET ingelicht!!!
Via de gemeente / rijk krijgt de bank de informatie ook niet.
De rekening is dus nog gewoon beschikbaar, al maak ik er geen misbruik van natuurlijk. Slapende honden moet je soms niet willen wakker maken!
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Firestar,
In praktische zin richting bank beetje met je eens, maar dan moet je wel heeeeeel zeker weten wie de erfgenamen zijn en dat er geen schulden zijn (beneficiair aanvaarden).
In praktische zin richting bank beetje met je eens, maar dan moet je wel heeeeeel zeker weten wie de erfgenamen zijn en dat er geen schulden zijn (beneficiair aanvaarden).
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Even een korte uitleg van een ex medewerkster van de ING nabestaanden desk ;
ben het zeer zeker met u eens dat het een zooitje is, helemaal waar !!!!
Maaar degene die u te woord staan aan de telefoon kunnen daar echter helemaal niets aan doen !!
Het belachelijke van het verhaal is dat de gene die u te woord staan op de service desk in Amsterdam zitten en de administratie in Leeuwarden zit, daar stuurt u ook de formulieren naar toe !
ook mogen deze medewerkers telefonisch geen kontakt meer opnemen met de administratie , omdat zij het zgn te druk hebben !!!
De telefonische medewerkers dienen alleen als kanonnenvuur , om de boze klanten te woord te staan, en krijgen het laagste salaris van allemaal !!!! waarvan akte
ben het zeer zeker met u eens dat het een zooitje is, helemaal waar !!!!
Maaar degene die u te woord staan aan de telefoon kunnen daar echter helemaal niets aan doen !!
Het belachelijke van het verhaal is dat de gene die u te woord staan op de service desk in Amsterdam zitten en de administratie in Leeuwarden zit, daar stuurt u ook de formulieren naar toe !
ook mogen deze medewerkers telefonisch geen kontakt meer opnemen met de administratie , omdat zij het zgn te druk hebben !!!
De telefonische medewerkers dienen alleen als kanonnenvuur , om de boze klanten te woord te staan, en krijgen het laagste salaris van allemaal !!!! waarvan akte
Re: ING laat nabestaanden in de steek
Bevenboer,
Dat u frustaties hebt omdat u uw baan kwijt bent, is begrijpelijk. Maar dit staat wel los van vraagstelling van ruim 3 jaar geleden.
Dat u frustaties hebt omdat u uw baan kwijt bent, is begrijpelijk. Maar dit staat wel los van vraagstelling van ruim 3 jaar geleden.