LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank.nl/ Girotel

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Comment

Mijn Postbank.nl/ Girotel

Ongelezen bericht door Comment »

Alle pagina's vluchtig doorgelezen.
Nog geen commentaar gezien over het afschaffen van het boekhoudsysteem dat Girotel wel heeft en Mijn Postbank.nl niet. Vanaf 1997 gebruik ik dat tot grote tevredenheid.
Postbank-Girotel zegt dat er daarvoor genoeg andere programma's in de markt zijn. Tot nu toe ben ik er geen tegengekomen die zo gemakkelijk werkt als die van Girotel.

Gast

Re: Mijn Postbank.nl/ Girotel

Ongelezen bericht door Gast »

Ik gebruikzelf Girotel het liefst zeker als ik een stapeltje overschrijvingen heb.
Bij mijn postbank lijkt alles veel trager en het bijhouden is ook veel lastiger.
Als iemand een goed boekhoud programma weet hou ik me aan bevolen.
Tot die tijd gebruik ik Mijn postbank.nl alleeen voor internetsparen.

Mark

galith

Re: Mijn Postbank.nl/ Girotel

Ongelezen bericht door galith »

ben al jaren gebruiker van girotel, en ik hoop echt dat het niet afgeschaft wordt, er is niks gemakkelijk te bankieren, en je zaakjes regelen via girotel

m vr gr dv

jannieheetik

Re: Mijn Postbank.nl/ Girotel

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Nou, ik heb slecht nieuws voor je. Voorlopig kunnen mensen die al Girotel HEBBEN het nog gebruiken, dit hele kalenderjaar al wordt aan 'nieuwkomers' verteld dat ze het maar met MijnPostbank.nl moeten doen. Die kunnen dus al GEEN gebruik meer maken van Girotel.

Zolang er nog zoveel problemen zijn met MijnPostbank.nl zullen ze Girotel niet helemaal afschaffen.
Dus als ik jullie was, zou ik maar hopen dat het nog lang duurt voordat die problemen over zijn..... :roll:

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Mijn Postbank.nl/ Girotel

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

Met vriendelijke groet TROS Radar.

Gesloten