Tot mijn stomme verbazing hoorde ik vandaag over het radio-journaal dat de banken in Nederland het garantie-stelsel voor spaarders snel om zeep willen helpen.
En nu nog gekker. De voorman van de Rabo-bank zou graag een verzekering voor spaarders willen laten oprichten. Wij kunnen ons dan laten verzekeren tegen het omvallen van banken. Dan kunnen wij bij hem premie gaan afdragen voor het feit dat wij geen vertrouwen meer kunnen hebben in de Nederlandse banken.
Ik had al wat geld overgemaakt naar een Duitse spaar-rekening. Daar krijg je op een rekening 100% garantie zonder premie betaling of andere fratsen. Ook de rente blijft niet achter op hetgeen de Nederlandse banken bieden.
Mijn Advies.
Breng snel wat geld over naar Duitsland of een ande EU-land waar ze je spaargeld tot 100% garanderen.
Niet al teveel maar voldoende om als signaal te dienen voor de Nederlanse banken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moeten wij ons spaargeld de grens overbrengen?
Re: Moeten wij ons spaargeld de grens overbrengen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
Lekker terug naar de jaren 60! Nee wacht, laat we nog verder teruggaan. Het tientje van Lieftink was ook een mooie tijd, qua welvaart dan he.
Zucht, vroeger was alles beter...
Lekker terug naar de jaren 60! Nee wacht, laat we nog verder teruggaan. Het tientje van Lieftink was ook een mooie tijd, qua welvaart dan he.
Zucht, vroeger was alles beter...
Volgens mij heb je de tijd van vroeger niet echt bewust meegemaakt, anders zou je wel anders praten. De tijd was inderdaad heel anders, maar dat wil niet zeggen dat het beter was. Ja, ik heb die tijd WEL bewust meegemaakt.__oi__
klopt Jan.
Trouwens ooit van cynisme gehoord?
Trouwens ooit van cynisme gehoord?