LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pinautomaat te hoog

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
dragonnet
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2006 01:06

Pinautomaat te hoog

Ongelezen bericht door dragonnet »

Met mijn lengte van 1,60m ben ik blijkbaar te klein om veilig geld te kunnen pinnen bij de automaat van de bank. :( Met veilig bedoel ik dus dat anderen mijn pincode niet kunnen zien.

Is dit nu het geval bij 1 bank in de stad? Nee helaas. ABN-AMRO en FORTIS hebben beiden de automaat hoog in de muur bevestigd.

FORTIS breekt het record. Het "toetsenbord" staat voor mij ter hoogte van mijn nek. Afschermen is dus vrij moeilijk voor mij. Tevens hebben ze ongeveer 1 meter achter (als je er met je gezicht naar toe staat) je ook nog even een stoep met een hoogte van ongeveer 30 centimeter.

Oke, ik pin dan ook niet bij deze 2 banken. :roll:
Maar kan ik misschien ergens een klacht indienen hierover? Zo ja, waar dan?

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Pinautomaat te hoog

Ongelezen bericht door tienepien »

Jemig, das wel erg hoog, ter hoogte van je nek. Ik ben zelf ook de grootste niet, een centimetertje korter dan jij zelfs, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt.... Wel in sommige winkels, maar daar zit dan zo;n kapje omheen waar je je hand op kan leggen.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Pinautomaat te hoog

Ongelezen bericht door gerland »

FORTIS breekt het record. Het "toetsenbord" staat voor mij ter hoogte van mijn nek. Afschermen is dus vrij moeilijk voor mij.
U kunt met u handen niet bij uw nek?

Gesloten