LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postbank niet klantvriendelijk
postbank niet klantvriendelijk
Ik ben zelfst ondernemer en run een eigen restaurant in Gasselte . Helaas doe ik mijn bankzaken via Postbank , iets wat mij steeds meer tegen gaat staan . Ten eerste omdat ik maar een kredietlimiet heb van € 10.000 , postbank wil dit wel verhogen maar alleen nadat ik van een aantal vervelende bkr coderingen af ben . Momenteel is er nog 1 codering en daar blijft postbank zich blind op staren . Alles volgens de regeltjes , niet waar ? Zij zien niet dat mijn omzet in 2007 ten opzichte van 2006 is verdrievoudigd en dat 2008 nog beter is . Met BKR wordt je kennelijk toch bestempeld als crimineel . Nog een leuke blunder is de volgende . Op 12 januari heb ik € 750,- contant geld gestort op mijn zakelijke rekening , de jongedame van de postbank vulde per ongeluk € 7500,- in. Ik merkte het nog op maar de storting was al voltooid . Zij heeft direkt de helpdesk gebeld en instructies opgevolgd , het zou zsm geregeld worden . Niet dus , het teveel "gestortte '' bedrag van € 6750,- werd bijna 3 week later zonder aankondiging van mijn rekening afgeschreven . Natuurlijk is het logisch dat postbank hun geld weer terug moet hebben maar het heeft wel bijna 3 week op mijn rekening gestaan en mijn vaste lasten zijn gewoon doorgegaan . Doordat zij dit bedrag plotseling aftrokken kan ik mijn vaste verplichtingen niet nakomen . Postbank wimpeld het af met , spijtig voor u . Zon foutje . Mag dit allemaal maar zo ? Ze zetten mij nu wel vor het blok .
Re: postbank niet klantvriendelijk
???Doordat zij dit bedrag plotseling aftrokken kan ik mijn vaste verplichtingen niet nakomen
U heeft hier alleen een argument als u kunt aantonen dat u uw vaste verplichtingen wel had kunnen nakomen indien postbank niet per ongeluk 6750 euro extra had bijgeschreven.
Kunt u dat?
-
- Berichten: 758
- Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27
Re: postbank niet klantvriendelijk
Als dat extra geld niet op je rekening had gestaan had je dan je vast lasten niet gehad of wel kunnen betalen?
Lijkt er op dat je het geld dat niet van jou was hebt uitgegeven en nu tegen je 10.000 krediet aan loopt omdat het geld alsnog wordt teruggevorderd.
Lijkt er op dat je het geld dat niet van jou was hebt uitgegeven en nu tegen je 10.000 krediet aan loopt omdat het geld alsnog wordt teruggevorderd.
Re: postbank niet klantvriendelijk
Sorry maar om nou de Postbank te verwijten dat ze een krediet niet willen verhogen terwijl je ZELF een BKR notering hebt veroorzaakt.
Gekker moet het niet worden, blijkbaar is je betalingsmoraliteit niet al te goed als je zo lichtzinnig doet over een aantal noteringen. Kom op zeg
Gekker moet het niet worden, blijkbaar is je betalingsmoraliteit niet al te goed als je zo lichtzinnig doet over een aantal noteringen. Kom op zeg
Re: postbank niet klantvriendelijk
Je bent wel zielig, de grote boze wereld is echt tegen jou. Zou dat niet je eigen schuld zijn.matso1
Woest ben ik , nog steeds . Een grof schandaal is het dat je jarenlang bijna voor niks aan het werk bent en dan uiteindelijk ook nog de das wordt omgedaan door grote miljoenenbedrijven die over lijken gaan , Nu 6 jaar later bezit ik niets wat helemaal van mijzelf is dankzij duistere praktijken van instellingen die er voor de consumenten horen te zijn , bah . Maar ik ga net zo lang door tot wij ons recht en geld krijgen . Glashard
Re: postbank niet klantvriendelijk
Sluit je tent maar matso1, je vult het ene gat met het andere, dat kan nooit goed gaan.
Re: postbank niet klantvriendelijk
als je 7500 ipv 750 euro gestort krijgt en ze het pas drie weken later van je rekening halen 6750 euro heb je een mazzeltje qua rente meer niet. Daar mag je en kan je als ondernemer toch zeker niet van afhankelijk zijn want je had nooit recht op het bedrag.
Verder een BKR notering tja is iets wat je zelf in de hand hebt.
jermen
Verder een BKR notering tja is iets wat je zelf in de hand hebt.
jermen
Re: postbank niet klantvriendelijk
Sorry Jan1 . zo te lezen heb jij nog niet al te veel meegemaakt of wel ?
*** dan niet zo dom als je niet eens wat hoe het allemaal zit !
*** dan niet zo dom als je niet eens wat hoe het allemaal zit !
Re: postbank niet klantvriendelijk
Met andere woorden je hebt geld opgemaakt wat niet van jou was. En je was er ook nog eens van op de hoogte. Je kan toch niet verwachten dat de Postbank je nu een betalingsregeling gaat aanbieden.het teveel "gestortte '' bedrag van € 6750,- werd bijna 3 week later zonder aankondiging van mijn rekening afgeschreven . Natuurlijk is het logisch dat postbank hun geld weer terug moet hebben maar het heeft wel bijna 3 week op mijn rekening gestaan en mijn vaste lasten zijn gewoon doorgegaan . Doordat zij dit bedrag plotseling aftrokken kan ik mijn vaste verplichtingen niet nakomen .