LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank schiet tekort

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jonnyboy

Postbank schiet tekort

Ongelezen bericht door jonnyboy »

Gister brief ontvangen dat ik via 1 telefoontje geld van mijn creditcard kon laten overboeken naar mijn giro.

Bij de 5e keer bellen, andere keren hardnekkig in gesprek ( Interpay) te horen gekregen dat het niet kon omdat er minimaal 10% van je bestedingslimiet op de rek moet blijven.

Ik ben dus gewoon op pinautomaat aangewezen wat 4,50 kost en lang in de rij staan om te storten

Bedankt, Postbank.

Wat je ook doet, doe het NIET via Postbank.

chrizzzz

Re: Postbank schiet tekort

Ongelezen bericht door chrizzzz »

Wat ik mij heel vaak afvraag of mensen mailingen van instellingen wel lezen. Mijn gevoel is toch (ik werk zelf ook bij een dergelijke instelling) dat mensen lezen wat ze willen lezen.

Lees goed waar je voor teken, en lees goed voor dat je je klachten ergens deponeert is mijn advies

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Jonnyboy, het is niet alleen de Postbank, bij de ABN werkt het ook zo!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Iets lezen is altijd moeilijk voor veel mensen..Als je gemak wilt hebben moet je z`on kaart nemen .Maar als je geld wilt besparen dan gewoon met een pinpas blijven doen .

Met de basispas waar je niet mee in het buitenland of gastbanken kan pinnen zelfs geen pasbijdrage.

lala

Ongelezen bericht door lala »

johnnyboy of moet ik zeggen dommyboy, hoe onnozel om met je credit card geld over te zetten naar je girorekening, ik wist niet dat er nog zo'n domme mensen bestonden, vandaag storten en paar dagen later halen ze het weer van je rekening :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hahahahahaha

m vr gr dv

Gesloten