| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Provisiejagen en berooien door Rabobank
-
Toon Stiphout
Provisiejagen en berooien door Rabobank
WAAR GEBEURD.Binnen vier maanden voor anderhalf miljoen getild!!!
RABO/Schretlen opende 16-10-87 onbevoegd (marginplicht,onderdekking) een positie.Deze positie werd gesloten op 04-11-87.Verlies F 138,593.36 Waarvan F 1,096.88 provisie.vertrouwend op begrip en wie weet?
RABO/Schretlen opende 16-10-87 onbevoegd (marginplicht,onderdekking) een positie.Deze positie werd gesloten op 04-11-87.Verlies F 138,593.36 Waarvan F 1,096.88 provisie.vertrouwend op begrip en wie weet?
Re: Provisiejagen en berooien door Rabobank
Denk je dat het helpt als je 13 berichten plaatst met allemaal ongeveer dezelfde inhoud? Je bent je geld kwijt, neem je verlies als een man en ga door met je leven.
Helemaal mee eens.............. dat terugkerende gezeur van Stiphout over dingen welke zich nog in het guldentijdperk hebben afgespeeld. Te vermoeiend gewoon........... Maar ja, 18 jaar geleden was er natuurlijk nog geen internet. Daarom is het ergens nog wel begrijpelijk dat dat nu "hot news" is.........
iets van 18 jaar geleden is allang geen hot news meer, dat is gewoon gezeur omdat je je gelijk niet hebt gekregen.
Val ons daar niet mee lastig.
Val ons daar niet mee lastig.
Bewijzen of argumenten ontbreken.WAAR GEBEURD.Binnen vier maanden voor anderhalf miljoen getild!!!
HUH? Dat is toch geen anderhalf miljoen?Verlies F 138,593.36
Overigens is het vrij normaal dat als je in oktober 1987 instapte, je meteen forse verliezen leed. Het was een zeer slechte periode voor de beurs.
Toon, schei nou toch eens uit....je gelijk krijg je toch niet.
Get a life!!
Get a life!!
-
Toon Stiphout
Beste Mirjan
Goed bedoeld, maar ......... het aangedane onrecht!!!Afgrijselijk!!!!!!
Toon kan zoiets onmogelijk loslaten
Goed bedoeld, maar ......... het aangedane onrecht!!!Afgrijselijk!!!!!!
Toon kan zoiets onmogelijk loslaten
Dan ben je knap zielig als je over iets van 18 jaar geleden nog steeds loopt te zeuren. Accepteer je verlies en besteed je tijd aan nuttige zaken.
Als het allmaal waar is wat je schrijft had je in de eerste 30 dagen zelf al in moeten grijpen.
O.ja wat ik me afvraag.
Hoe komt een simpele ziel aan een aardig spaarpotje van 1,4 miljoen.
Verkregen met speculeren??? Oooooffffffffff
O.ja wat ik me afvraag.
Hoe komt een simpele ziel aan een aardig spaarpotje van 1,4 miljoen.
Verkregen met speculeren??? Oooooffffffffff