LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS BANK STEELT ZOMAAR GELD VAN UW BANKREKENING!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
alles fout gedaan

Re: SNS BANK STEELT ZOMAAR GELD VAN UW BANKREKENING!

Ongelezen bericht door alles fout gedaan »

zo kon ik het @ niet invullen
Kwestie van de instellingen van het toetsenbord nakijken, als je dan ook nog gaat "knippen en plakken", zonder de instellingen van het toetsenbord te kennen, dan kan er wel heel veel meer fout gaan.....

Volgens mij wordt u, misschien vanwege deze topic, gematst door de SNS bank, dus ik zou een beetje dimmen.

PJ 66

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Volgens mij spoor jij niet helemaal. Maar die mafketels zitten hier wel meer. Daar hoor jij kennelijk dus ook bij! Alsof het aan mij lag, ja daaaaaaaag!

PJ 66

Je denkt ook zeker dat je alles beter weet zo'n figuur ben je wel. Ik weet heus wel wat ik doe. Kijk het zelf maar na wijsNEUS! met je knippen en plakken dat het aan mijn instellingen ligt. Dom figuurtje ben jij.

Kijk als alles bij mijn toetsenbord werkt dus ook @ dan moet ie ook werken in de site. Maar dat begrijp jij zeker niet..........

alles fout gedaan

Ongelezen bericht door alles fout gedaan »

Sorry hoor, trok alleen maar een conclusie uit wat u zelf schreef.

Wat voor figuur ik zelf ben mag u bepalen, steeds meer mensen vullen allerhand formulieren in en versturen dat dan zonder echt te weten wat ze versturen;
Kijk als alles bij mijn toetsenbord werkt dus ook @
@-teken deed het niet, (weet u nog????) knippen en plakken was nodig, (van hetzelfde????) het ligt dus duidelijk aan de site van die ander.
Uw uitleg is duidelijk en verhelderend.

U heeft gewoon zitten rommelen in die site!

Een heftige cursus in de verantwoordelijkheid van het gebruik van een computer lijkt me hier niet misplaatst.

De ander is altijd alles schuld. :oops:

PJ 66

Ik heb zitten rommelen in de site alsof dat kan, laat je nakijken. Je hebt er werkelijk geen verstand van. En verder distantieer ik me alles wat jij nu nog zegt, komt toch niks zinnigs uit, wat een onzin kun jij eruit kramen zeg.

PJ 66

Doe ik ook Esther, bedankt.

esther-ruth

Ongelezen bericht door esther-ruth »

PJ66 bespaar jouw energie en besteed het aan nuttige dingen.
Sommige mensen en opmerkingen moet je gewoon als lucht beschouwen, je ziet en hoort ze helemaal niet.
Laat ze maar lekker in hun ding.
Sommige hebben gewoon negativiteit in hun systeem en kunnen niets anders dan negativiteit uitspreken,ze kunnen hieraan niks aandoen het is eenmaal in hun aard, dus neem ze niet kwalijk.Kwestie van aandacht tekort vind ik.
Tenslotte heb je je geld al teruggekregen dus laat ze maar lekker brullen. :wink:
Laatst gewijzigd door esther-ruth op 14 mar 2006 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.

PJ 66

:x De soup gaat gewoon door bij de SNS bank. Vandaag kreeg ik verkeerde afschriften alsof ik aangemeld sta bij Inernet bankieren. Tenminste daar lijkt het op. Word nu echt spuugzat van de SNS bank en er gaat weer een mail richting hun.

Tot heden gedaan:

Bellen naar Groningen! Niets geholpen en afgescheept met betaald verzenden

Persoonlijk heen geweest met de nodige excuses en het zal in orde gemaakt worden.

Daarna het bedrag niet overgemaakt dus weer een mail.

Daarna excuses van de SNS bank dat dit niet gelijk is gedaan.

Vervolgens zou het bedrag zijn overgemaakt al weet ik het nog niet zeker en vandaag krijg ik dus de verkeerde afschrift thuisgestuurd, zucht wat een bank.

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

PJ66, hoe goed ken jij Ester-Ruth?

In je posting van 14 Mrt 2006 09:08 bedankt je Ester-Ruth:
Doe ik ook Esther, bedankt.
voor iets wat door Esther-Ruth pas 2 minuten later op het forum gezet wordt:

14 Mrt 2006 09:10:
PJ66 bespaar jouw energie en besteed het aan nuttige dingen.
(Mislukt) één-tweetje?

PJ 66

Nou ken ze niet maar dat viel mij ook al op. Foutje van dit forum. En die foutjes heb ik hier al meer gezien aangaande verkeerde data. Heb ik al eens een discussie over gehad. Maar goed ken ze dus niet.

esther-ruth

Ongelezen bericht door esther-ruth »

Wel gerland het zo dat ik mijn bericht als eerste heb opgestuurd, daarna heb ik enkele minuten later een wijziging gedaan. Ondertussen heeft pj66 mijn bericht al gelezen en gereageerd.Toen ik klaar was, heb ik mijn bericht weer verzonden en opeens stond het na die bericht van pj66 inplaats van daarvoor. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd :wink:

Als je goed kijkt word mijn verhaal bevestigd want er staat dat het bericht 1 keer is bewerkt.En nogmaals, het is precies zoals pj66 al zei WIJ KENNEN ELKAAR NIET !!!!!

PJ 66

Inmiddels kan ik zeggen dat de SNS bank opnieuw in gebreken is gebleken. Vandaag maandag 20 maart 0,0 reactie gekregen! :evil:

Gesloten