LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vernietigde pinpas

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
woezie

vernietigde pinpas

Ongelezen bericht door woezie »

Een paar maanden geleden wilde ik geld pinnen bij een automaat van de Postbank bij ons postkantoor vlakbij. Ik deed mijn ING-pas in het apparaat , toetste het bedrag in ,en bij de vraag of ik een bon wilde kwam er plotseling een crash: mijn pas weg! Postkantoor gesloten,gelukkig lukte het me wel telefonisch mijn rekening te blokkeren. De volgende ochtend ging ik naar de balie van de postbank om de pas te halen. Een mevrouw vertelde me ,dat alle passen ,die in de machine werden aangetroffen vernietigd werden. Ik vroeg of ik een vergoeding kon krijgen voor een nieuw pasje, omdat de fout toch bij hen lag.
Nee, dat moest ik met mijn bank, de ING, bespreken, want het was niet hun pasje. Niets aan te doen, ze zouden het voorval in een vergadering bespreken. Meteen naar de ING en vertelde het verhaal.
Nee, ik moest een nieuw pasje aanvragen en de vergoeding bij de Postbank regelen, omdat hun pinautomaat was gecrasht.Voor dit soort gevallen was er geen overeenkomst tussen de banken.
Ik had niet zoveel zin om voor 10 euro toestanden te maken, maar ik vind de gang van zaken nog steeds oneerlijk, en over de vergadering heb ik ook niets meer gehoord.Ik vroeg me af, of ,zo'n crash wel es bij iemand anders was voorgekomen (ik zie nl. regelmatig een automaat buiten werking) , of ,dat ik gewoon pech had gehad en dat zo'n samenloop eigenlijk nooit voorkomt. [/i]

Gast

Re: vernietigde pinpas

Ongelezen bericht door Gast »

Belachelijk voor woorden .Terwijl de Postbank ook van de ING Groep is. Misschien moet je maar eens een brief schrijven naar het hoofdkantoor in Rotterdam.

Gast

Re: vernietigde pinpas

Ongelezen bericht door Gast »

Gesloten