LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangifte doen met DiGiD : Storing !

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
axasjaak

Aangifte doen met DiGiD : Storing !

Ongelezen bericht door axasjaak »

Hallo ,
Gisteravond heb ik een aangifte gewoon naar de belastingdienst kunnen verzenden en ik kon keurig een bewijs van ontvangst uitprinten.
Volgens de site van de belastingdienst was dat alleen maar mogelijk voor Apple en Linux gebruikers , terwijl ik Win XP gebruik.
Vandaag maar eens gebeld naar de belastingtelefoon.
Het antwoord komt hierop neer dat het gewoon onmogelijk was dat ik de aangifte heb kunnnen inzenden en als ik zeker wilde weten of de belastingdienst de gegevens ontvangen had , dan moest ik over een paar weken maar weer eens bellen . Op hun systeem konden ze aan de hand van het burgerservicenummer niets achterhalen.
Ik zou iedereen willen waarschuwen om alert te blijven en in geval van twijfel op een later tijdstip de aangifte nog maals in te zenden als de DigiD problemen opgelost zijn.

henduk

Re: Aangifte doen met DiGiD : Storing !

Ongelezen bericht door henduk »

tja de belasting das wat!!! sinds het ontstaan van de belasting is er al storing hahahahaha!!!! dat spotje van: leuker kunnen we het niet maken maar wel makkelijker,, dat mot van de buis hoorde ik want het is niet geloofwaardig, ja vertel mij wat, de regering is het papzat dat gedonder bij de belasting,das dan een beetje te laat, dat ook de regering wakker word,MENEER DE PRESIDENT SLAAP ZACHT (B,De Groot)
groet,n
henduk.

Gesloten