LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanslag 2007

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
ConsuDommer

Aanslag 2007

Ongelezen bericht door ConsuDommer »

Beste Mensen,
Graag uw aandacht voor het volgende.
De belastingdienst heeft mij over 2007 een voorlopige aanslag opgelegd van 858 euro. Omdat ik dit bedrag niet in een keer kan betalen heb ik bezwaar gemaakt en een betalingsregeling aangevraagd. Vervolgens heeft de inspecteur een regeling voorgesteld waar ik niet mee accoord ga en beroep heb ingesteld. Op mijn beroepschrift is nog geen beslissing genomen.
Tot mijn stomme verbazing ontving ik vandaag een definitieve aanslag 2007 waarin staat dat de voorlopige aanslagen zijn voldaan en dat ik niets meer verschuldigd ben.
Ik weet niet of ik het stil moet houden en verder afwachten wat er gebeurt of de belastingdienst informeren dat er een fout is gemaakt.
Heeft iemand dezelfde ervaring met de Belastingdienst? Ik wacht de reacties met belangstelling af.

Mendoza

Re: Aanslag 2007

Ongelezen bericht door Mendoza »

Je hebt een definitieve aanslag gekregen waar 0,- op staat. Deze nul is een correctie op de voorlopige aanslag. Een correctie van nul betekent dus dat je de voorlopige aanslag nog steeds moet betalen als die niet betaald is.
Er is (helaas) dus geen sprake van een fout.

Gesloten