Ik zal het proberen kort te houden.
Ik heb dit jaar mijn belasting 2006 ingevuld, en deze is afgekeurd.
Bij deze brief zat ook een lijst van opgegeven bedragen door werkgevers en wat blijkt, mijn werkgever uit 2005 heeft in 2006 opgegeven dat ik 30.000
Uit mijn jaaropgaaf blijkt dit echter maar 100 euro bruto te zijn
Ik heb nu over 2006 mijn zorg en huur toeslag moeten terug betalen, dit hield in dat al mijn terug gaves vanaf 2006 incl. zorgtoeslag 2010 zijn verrekend met dit bedrag.
Ik weet nog steeds niet hoeveel ik moest terug betalen, ik heb hierover al 5 brieven verstuurd en onderhand dagelijks gebeld!
Ze weigeren mij dit te vertellen, en als ik voorlopige aanslagen binnen krijg en het geld wordt niet gestort moet ik elke keer maar bellen om te vragen hoe dit kan.
Ik ben hier al vanaf maart mee bezig en gister is pas het hoge woord eruit gekomen waarom ze dachten dat ik zoveel verdiend had!
Ik heb ook een brief gehad in april over zvw terug gave, ik moest 300 euro terug vorderen bij dezelfde werkgever. ook weigerde hij dit.
Nu denk ik zelf dat dit gebaseerd is op die 30.000 euro!
Maar ook hierover kan niemand mij duidelijkheid geven.
Nu heb de belasting opgebeld wat ik hieraan kan doen, het 0800 nummer zei letterlijk ik kan je hierbij niet helpen en hing op.
Het doorkies nummer gebeld en meneer die het behandeld heeft was natuurlijk spontaan niet aanwezig!
De werkgever reageert nergens op, niet meer op de zvw discussie en al helemaal hier niet op.
Juridisch loket verwijst me naar een aangetekende brief die ik naar de werkgever moet versturen, maar ik zou niet eens weten hoe ik dit zou moeten aanpakken!
Ik ben dus op zoek naar advies/tips!
Door de bomen zie ik het bos niet meer