Sinds kort heb ik een nieuwe baan, en ik ben erg benieuwd wat ik onder aan de streep overhoud; hopelijk zijn hier leden die hier een licht op kunnen schijnen.
Enkele (mijns inziens) relevante gegevens op een rijtje:
-20-jarige, uitwonende tweedejaars voltijd student aan een HBO-instelling;
-Ik maak gebruik van het studentenreisproduct en ontvang een basisbeurs (studiefinanciering);
-Mijn ouders betalen zo nu en dan studieboeken, kleding en wat andere zaken voor mij, alsook mijn zorgverzekering;
-Heb naast mijn nieuwe aanstelling bij een andere werkgever een baan op oproepbasis, waar ik een wisselend inkomen heb dat schommelt tussen €40 en €100 per maand;
-Uurloon bij mijn nieuwe werk zal bruto €10,75 per uur bedragen. Dat is inclusief vakantietoeslag, verplichte reserveringen en de wettelijke vakantiedagen (16 uur per maand op basis van een 40-urige werkweek). Vóór deze regelingen is het loon €8,75 p/u;
-Bij deze nieuwe baan zal ik 10-15 uur per week aan het werk gaan en maak ik aanspraak op loonheffingskorting.
Als er hier mensen zijn die mij een indicatie kunnen geven van wat ik netto overhoud zou dat erg fijn zijn! Hebben jullie meer gegevens nodig, laat dat gerust even weten.
Bij voorbaat enorm bedankt