LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belasting hoe ver mogen ze gaan

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
opelvectra

belasting hoe ver mogen ze gaan

Ongelezen bericht door opelvectra »

In januari 2007 heb ik op het beslag 6000 euro betaald op verschillende aanslagen.De verkoop werd afgelast.In mei2007 kwamen ze weer met andere aanslagen en moest een bedrag betalen van 3000 euro. Ook betaald maar nu is de verkoop 28 juni 2007 zeggen ze dat er in januari het bedrag betaald was op andere aanslagen is verrekend dus van die aanslagen blijven er nu 2 staan kan de verkoop doorgaan.Als ze geen beslag hebben gelegd voor die aanslagen.[/b]

Jonjo

Re: belasting hoe ver mogen ze gaan

Ongelezen bericht door Jonjo »

Beetje niet betaald aan belastingaanslagen? Zo ja eigen schuld dikke.......................................... oh ja de kleren die je aan hebt op het moment mag je aanhouden.

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Beetje niet betaald aan belastingaanslagen? Zo ja eigen schuld dikke.......................................... oh ja de kleren die je aan hebt op het moment mag je aanhouden.
Kerel, niemand zit op dit soort reacties te wachten. Als je niks zinnigs te schrijven hebt, schrijf dan niets!

Opelvectra, ik vind je verhaal enigzins onduidelijk. Als er nog dingen openstaan en het juiste invorderingstraject is doorlopen kan er inderdaad verkocht worden. Zoniet, dan moet je in verzet. Volgens mij kan de belastingdienst een betaling op vordering A niet zomaar aan vordering B toedelen. Weet je zeker dat je ook de rente en boetes betaald hebt?

priewjet

Ongelezen bericht door priewjet »

In mei2007 kwamen ze weer met andere aanslagen en moest een bedrag betalen van 3000 euro
Bedoel je daarmee te zeggen dat er in mei 2007 nieuwe dwangbevelen, dus voor aanslagen met een latere vervaldatum, zijn betekend? In dat geval klopt het wel.

amarie2007

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Het zou helpen als je je verhaal iets duidelijker vertelde. Welk verslag? Verkoop van wat? Auto, huis, spullen? En is het niet laat om nu pas advies te gaan vragen? De verkoop is over 2 dagen, lijtk mij sterk dat je nu nog iets kan veranderen.

amarie2007

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Ben benieuwd hoe het is afgelopen!

NewDutchie

Ongelezen bericht door NewDutchie »

wellicht is zijn pc verkocht?

Gesloten