Hoi allemaal,
Sinds we uit de schuldsanering zijn moeten we van de Belastingdienst alle toeslagen terugbetalen die wij in die periode hebben ontvangen. Nou ja ontvangen het ging allemaal naar de Kredietbank en wij kregen alleen maar het VTLB.
Ondertussen heb ik met beide contact gehad en geven ze elkaar de schuld dat dit verkeerd is gegaan maar ondertussen moeten we wel alles terug betalen. We kunnen eventueel wel weer opnieuw het traject in maar ja na 4 jaar ellende wil je toch ook wel weer eens normaal kunnen leven
Maar dan blijf ik toch met de vraag waarom iets terug betalen als je het nooit hebt ontvangen, dit klopt toch niet?
Weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen want ik weet het niet meer en ondertussen is het toch wel tot een flink bedrag opgelopen.
Met vriendelijke groeten,
E. Stoffels
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belastingdienst en schuldsanering
-
Re: Belastingdienst en schuldsanering
u zegt zelf al dat u de toeslagen heeft ontvangen, ontvangen door uw schuldhulpverlener.
als dit onterecht is geweest dan moeten deze worden terugbetaald.
heeft u al gekeken of de gegevens kloppen op de brieven van de belastingdienst ?
heeft u al gekeken of de gegevens kloppen op de brieven van de belastingdienst ?
Lijkt mij vreemd als de ts een schone lei heeft gekregen.doradora456 schreef:u zegt zelf al dat u de toeslagen heeft ontvangen, ontvangen door uw schuldhulpverlener.
-
Waarom? Een schone lei is geen vrijbrief voor nieuwe schulden.ArneLH schreef:Lijkt mij vreemd als de ts een schone lei heeft gekregen.