LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belastingdienst ontvangt electronische aangifte niet?

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Belastingdienst ontvangt electronische aangifte niet?

Ongelezen bericht door boebele »

Nooit problemen gehad met electronische aangiftes, maar nu ineens blijkt hij in het niets verdwenen te zijn. Mijn adviseur heeft dat kreng nou al 3 keer ingediend, maar ze blijven volhouden hem niet ontvangen te hebben.
Volgens mijn adviseur gebeurt dat wel vaker. andere mensen hier ervaring mee? Zit er nu over te denken om hem dan maar te gaan langsbrengen, want blijkbaar is die electronische aangifte (ondanks ontvangstbevestiging!) niet erg betrouwbaar...
Ik word er nogal moe van.

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: Belastingdienst ontvangt electronische aangifte niet?

Ongelezen bericht door particulier »

Ja, het gebeurt helaas vaker. Wat hiervan de oorzaak is en hoe dat te voorkomen is, is mij ook niet duidelijk. Zorg er in ieder geval voor dat je de aangifte ook uitgeprint bewaard, zodat je die kunt overleggen als de Belastingdienst begint te klagen dat ze de aangifte niet hebben ontvangen.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: Belastingdienst ontvangt electronische aangifte niet?

Ongelezen bericht door boebele »

Het lullige is dat wanneer ik bel met de belastingdienst en vraag of ze mijn aangifte, na hem 3 keer ingediend te hebben (grom), hebben ontvangen en dit niet zo blijkt te zijn, dat ze net doen alsof dat aan mij ligt. Krijg ik van die vragen als :"Maar wat doet u dan iedere keer mevrouw?". Blijkbaar komt het dus wel degelijk vaker voor, maar ze doen alsof de fout bij de klant ligt.

Gesloten