LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belastingdienst zijn oplichters!!!!

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
LadyCream

Belastingdienst zijn oplichters!!!!

Ongelezen bericht door LadyCream »

Nou, hier kom ik dan met mijn verhaal over deze klootzakken.

Sinds vorig jaar april 2006 ben ik met mijn partner getrouwd, in januari 2007 heb ik dit aan de belastingdienst doorgegeven doordat ik het op internet gelezen had dat ik hem als mijn toeslagspartner moet doorgeven. Daarna heb ik contact gehad met de belastingdienst hierover of deze wijziging goed bij hun is doorgekomen. Alles is goed en wel, het gaat 8 weken duren voordat ik alles met terugwerkende kracht terug zou krijgen. Nu 8 weken later bel ik weer met de belastingdienst wat blijkt, we moesten eerst mijn man's zorgtoeslag wijzigen en stopzetten. Als dat gedaan is word het in behandeling genomen en gaat het nogmaals 8 weken duren. Terwijl ik een vakantie geboekt heb staan, nu kan ik mijn vakantie ook niet betalen. Komt dat wijf van de belastingdienst tegen mij zeggen dat de zorgtoeslag die ik van hun krijg niet bedoeld is om op vakantie te gaan. Sorry maar ik bepaal nog altijd zelf wat ik met mijn geld doe maakt niet uit van welke instantie ik het krijg.

Het enigste wat de belastingdienst kan is liegen, bedriegen en mensen voor de gek houden. Daar zijn ze zo goed in. Tevens is het ook zo dat er echt domme ezels bij de belastingdienst zitten, die je geen moer kunnen vertellen. Enigste wat ze kunnen is je foutieve informatie verschaffen, en dan werkt zo'n instantie voor de overheid. Belachelijk hoor!!!

mylo1

Re: Belastingdienst zijn oplichters!!!!

Ongelezen bericht door mylo1 »

Wie is hier nu dom??
Op vacantie ga je als je het je zelf kan permiteren!..En niet in afwachting van :evil:

bolleke

Ongelezen bericht door bolleke »

Zo'n opmerking van de belastingdienst is niet netjes. :lol: :lol:

Via toeslagen.nl had je kunnen zien hoe e.e.a. in zijn werk zou gaan en wat je zou moeten doen en wat de grenzen zijn.

LadyCream

Ongelezen bericht door LadyCream »

Geplaatst op 20 Mrt 2007 17:04 door mylo1

--------------------------------------------------------------------------------

Wie is hier nu dom??
Op vacantie ga je als je het je zelf kan permiteren!..En niet in afwachting van

---------------------------------------------------------------------------------
Dus je noemt mij dom, de vakantie kan ik zeker wel "permiteren".
Als ik een vakantie heb geboekt is dat mijn zaak, en als ik dat wil betalen van het geld wat ik van de belastingdienst tegoed krijg dan is dat ook mijn zaak. En trouwens de vakantie is maar bijzaak. Waar het omgaat is dat ze liegen en de klanten zoet houden met smoesjes.

particulier

Ongelezen bericht door particulier »

LadyCream,

Meld je klacht bij de Nationale Ombudsman. Zij kunnen een onderzoek instellen.

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@LadyCream,
de verliezer ben jij wel op dit moment.
Hoe harder je schreeuwt hoe langer het duurt.
En je vakantie gaat mooi aan je neus voorbij dan.
En je weet toch, dat je met stroop makkelijker vliegen vangt he?

joopie100

Ongelezen bericht door joopie100 »

Ik vind het erg naief van je dat je verwacht dat de fiscus jouw toeslag zondermeer op korte termijn uitbetaalt. Als je ergens niet op kunt rekenen dan is het op een snelle belastingteruggave!

En niet op vakantie kunnen omdat je 40 euro niet ontvangen hebt??? :shock:

En tot slot: de zorgtoeslag is er om de verhoogde premie te verminderen. Je bent vrij in hoe je dat geld besteedt, maar als je zonder 40 euro al niet op vakantie kunt, dan vraag ik me af of je nog wel verzekerd bent.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

:lol: :lol: :lol:

W.H.

Ongelezen bericht door W.H. »

...
Laatst gewijzigd door W.H. op 18 apr 2007 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Jetje1979

Ongelezen bericht door Jetje1979 »

Nou... Ik ben het dik met je eens hoor, ladyCream.
Bij mij is t volgende t geval:

Heb in heel 2006 huurtoeslag ontvangen, 140 euro p/maand.
Heb in mei 2006 het stop proberen te zeten.
Kreeg in augustus 2006 bericht van mn woningbouwvereniging, dat de huurtoeslag was stopgezet.
Nou hebben die KLOOTZAKKEN alles op een rekening van MIJ gestort, die ik eigelijk niet meer gebruik, maar ja, t is wel mijn fout om dat geld op te maken.
Heb tig x gebeld met de belastingdienst, maar hun zeggen.. ja, u krijgt een acceptgiro en moet het terug gaan betalen.
Ik heb toen gelijk gezegt dat t vanaf nu ECHT stopgezet moet worden.
Dit telefoontje was in december 2006.
En je raad t al. :(
Kreeg in januari een aanslag, dat ik 1742,00 :shock: euro eventjes moest gaan terugbetalen.
EN... krijg nog steeeeds de huurtoeslag op mn rekening gestort.
Moet ik soms op mn knieen, en smeken dat ze t stopzetten??????????????????????????

Gesloten