LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingen huwelijksvoorwaarde en toch mijn centen van de z

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
nawt

belastingen huwelijksvoorwaarde en toch mijn centen van de z

Ongelezen bericht door nawt »

de belastingdienst heeft geld van de teruggave van mijn zaak ingehouden terwijl ik onder huwelijksvoorwaarde ben gehuwd voor twee jaar terug was ik schulden vrij op de hypotheek na daardoor is mijn huis en winkel al via de notaris verkocht omdat ik het niet aan kon zuiveren ik heb met de belastingdienst al diverse keren contact gehad maar ze weigeren me zelf te woord te staan ik kan alleen maar telefonisch nu heb ik de bewijxen dat ze geld van mij hebben ingehouden en heb een brief van hun waar in styaat dat zijn gelijk hebben maar ik heb er nog een gekregen nadat ik hun een fax heb gestuurt waarin ze al een gedeelte toegeven wie kan mij zeggen waar ik hiermee naar toe kan gaan die mij echt helpt
mvg twan

Mendoza

Re: belastingen huwelijksvoorwaarde en toch mijn centen van de z

Ongelezen bericht door Mendoza »

Als je verder geen belastingschuld hebt, dan zou er niets aan de hand moeten zijn.

Je kunt het beste de belastingtelefoon bellen en vragen hoe het staat met de teruggaaf. Als ze je niet direct kunnen helpen omdat je bijvoorbeeld invorderingscoderingen hebt, dan zullen ze een terugbelverzoek moeten aanmaken.

Dan word je teruggebeld door de afdeling invorderingen en die gaan je vertellen wat er aan de hand is, en mocht er geen schuld meer zijn wat er moet gebeuren om het alsnog te ontvangen.

Lijkt me heel sterk dat als je dit op een nette en rustige manier aanpakt, dat ze je niet te woord willen staan.

nawt

heb er alleen telefonisch contact mee willen me niet personlijk spreken vinden ze niet nodig want volgens hun is er niets aan de hand langzaam gaan ze toegeven bij ieder brief iets meer ik blijf netjes en heb nog geen verkeerd woord tegen hun gebruikt helaas willen zij niet toegeven dat ik gelijk heb

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

Als je schriftelijk hebt gereageerd en ze geven geen of een niet bevredigend antwoord, dan kun je het best even contact opnemen met de nationale ombudsman.

http://www.ombudsman.nl

nawt

dat ga ik ook doen naar de ombudsman tevens voor de gerechtsdeurwaarder ga ik naar de rechtbank in amsterdam

Gesloten