LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalingskenmerk

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Nyoxios

Betalingskenmerk

Ongelezen bericht door Nyoxios »

Hallo,

Ik ben net terug van vakantie, en ik wist dat er nog een acceptgiro lag voor wegenbelasting, ik heb deze gewoon ingevuld en betaalt via internetbankieren en kwam er toen achter dat het een oude acceptgiro is geweest.

De nieuwe kan ik nu even niet vinden, ik heb gelezen dat het op sofi nummer gaat, aangezien dit een oude acceptgiro van mij is, zien ze wel dat het van mij afkomt, lijkt me.

Alleen ik maak me nu toch een beetje zorgen, is dit ooit is bij jullie overkomen en hoe is het opgelost?

sjohie

Re: Betalingskenmerk

Ongelezen bericht door sjohie »

Nyoxios schreef:Hallo,

Ik ben net terug van vakantie, en ik wist dat er nog een acceptgiro lag voor wegenbelasting, ik heb deze gewoon ingevuld en betaalt via internetbankieren en kwam er toen achter dat het een oude acceptgiro is geweest.

De nieuwe kan ik nu even niet vinden, ik heb gelezen dat het op sofi nummer gaat, aangezien dit een oude acceptgiro van mij is, zien ze wel dat het van mij afkomt, lijkt me.

Alleen ik maak me nu toch een beetje zorgen, is dit ooit is bij jullie overkomen en hoe is het opgelost?
Nee, dat is ons nooit overkomen, daarvoor gebruiken we de automatische incasso. Maar de oplossing, of tenminste de start er van, lijkt me morgenvroeg een belletje naar de belastingdienst. Die kunnen kijken of het zo goed komt, en zo niet, wat je dan verder voor actie moet ondernemen.

Nyoxios

Ongelezen bericht door Nyoxios »

sjohie schreef:
Nyoxios schreef:Hallo,

Nee, dat is ons nooit overkomen, daarvoor gebruiken we de automatische incasso. Maar de oplossing, of tenminste de start er van, lijkt me morgenvroeg een belletje naar de belastingdienst. Die kunnen kijken of het zo goed komt, en zo niet, wat je dan verder voor actie moet ondernemen.
Was ik inderdaad ook van plan, dankje voor je reactie! Misschien toch maar die automatische incasso gaan gebruiken :p

Edit: Nu toch de nieuwe gevonden.(moeders had hem apart gelegd) Denk ik eerst maar bellen morgen, voordat ik deze ook gelijk betaal. (moet uiterlijk 8 augustus betaald worden)

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Fijn dat 'moeders' het gevonden heeft. Dan deze nog maar even handmatig overschrijven, na telefonisch overleg: (vergeet het IBAN nummer niet als dat nog niet op de "oude" staat) :mrgreen: ) en daarna automatische incasso afspreken. Wel zo gemakkelijk met autorijden, toch? (En andere zaken).

Gesloten