Hallo Mensen,
Ik kreeg vandaag een mooie blauwe brief van
de belastingdienst. ik zou nog geen motorrijtuigbelasting hebben betaald voor jan-maart? maar ik heb nooit een brief ontvangen?
het probleem is dat ik op een appartement woon op een gekruisde straat. dus veel bezorgers bezorgen mijn brieven/pakketjes een straat verder.
dit heb ik al een keer eerder met de belasting gehadl. en toen heb ik maar die 30 euro betaald. maar nu nog een keer gaat me een beetje tever!! Wat zijn mijn opties ?
Mvg
Raymond
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boete motorrijtuigbelasting?
Re: Boete motorrijtuigbelasting?
Automaties betalen.
Normaal niet maar met zulke vervelende adres verwarring lijkt mij dit de beste optie.
Normaal niet maar met zulke vervelende adres verwarring lijkt mij dit de beste optie.
Re: Boete motorrijtuigbelasting?
Dat de post de brieven verkeerd bezorgt, is de Belastingdienst niet te verwijten. Bovendien blijkt uit uw reactie dat het met andere post ook gebeurt.
Wanneer de post correct is geadresseerd, heeft die nare Belastingdienst niks verkeerd gedaan. Wendt u tot tante Pos (of ome TNT).
Wanneer de post correct is geadresseerd, heeft die nare Belastingdienst niks verkeerd gedaan. Wendt u tot tante Pos (of ome TNT).