LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digi

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
dersan

Digi

Ongelezen bericht door dersan »

Jaja ook wij hebben problemen met een digi code te activeren. Steeds is er wat fout, dan de gebruikersnaam en als je dat dan veranderd, krijg je weer dat het wachtwoord niet juist is. Ook ik heb de helpdesk gebeld. En je zult het niet geloven, maar die man aan de telefoon zei me dat ik te moe zou zijn omdat ik het steeds weer probeerde, ik moest maar wat uitrusten en het de volgende dag weer eens doen, dan zou het wel lukken.Nou ik was niet moe, maar heb het toch maar weer de volgende dag geprobeerd, maar niets. Nu kan ik pas 4 maart een nieuwe digicode aanvragen.Ik snap niet dat er geen betere antwoorden zijn op mijn vraag.Dus beste mensen de belastingdienst maakt het je helemaal niet gemakkelijk, maar dat weten we al. :D

janneke-tanneke

Re: Digi

Ongelezen bericht door janneke-tanneke »

tja, ik heb weer positieve ervaring met digid. de codes kwamen met 2 dagen binnen en toen ik wijzigingen in mijn gegevens doorgaf bij de belastingdienst en doorstuurde met digid, hadden zij de gegevens een uurtje later bijgewerkt.

bot321

Re: Digi

Ongelezen bericht door bot321 »

Kan niet anders zeggen dan dat het bij mij
ook prima werkt.
Maar kan mij ook voorstellen dat als je moeilijkheden
ermee hebt en in die molen van de belasting zit
je er goed de pest in kan krijgen.

Gesloten