LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digi
Digi
Jaja ook wij hebben problemen met een digi code te activeren. Steeds is er wat fout, dan de gebruikersnaam en als je dat dan veranderd, krijg je weer dat het wachtwoord niet juist is. Ook ik heb de helpdesk gebeld. En je zult het niet geloven, maar die man aan de telefoon zei me dat ik te moe zou zijn omdat ik het steeds weer probeerde, ik moest maar wat uitrusten en het de volgende dag weer eens doen, dan zou het wel lukken.Nou ik was niet moe, maar heb het toch maar weer de volgende dag geprobeerd, maar niets. Nu kan ik pas 4 maart een nieuwe digicode aanvragen.Ik snap niet dat er geen betere antwoorden zijn op mijn vraag.Dus beste mensen de belastingdienst maakt het je helemaal niet gemakkelijk, maar dat weten we al.
-
Re: Digi
tja, ik heb weer positieve ervaring met digid. de codes kwamen met 2 dagen binnen en toen ik wijzigingen in mijn gegevens doorgaf bij de belastingdienst en doorstuurde met digid, hadden zij de gegevens een uurtje later bijgewerkt.