LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbel BSN nummer
Dubbel BSN nummer
Er is nog een persoon met mijn BSN nummer,ik krijg van de gemeente Rotterdam allerlei aanmaningen die niet van mij zijn .De betreffende persoon heeft dezelfde achternaam maar andere voorletters.Bij de rijksbelastingen ben ik wel de enige met dit BSN nummer,maar in Rotterdam is dit een ander persoon.De gemeente Rotterdam is niet bereid om contact op te nemen met de belastingdienst of met de gemeente Veenendaal waar ik woonachtig ben.Ik krijg van Rotterdam het advies om de post terug te sturen.Maar helaas dit helpt niet ik word er (radarloos)radeloos van.
-
Re: Dubbel BSN nummer
De gemeente Rotterdam heeft een fout gemaakt, en het verkeerde BSN aan die andere persoon gekoppeld. En als ze die persoon niet kunnen vinden, krijgen ze via het landelijk netwerk uw adres door. Het enige dat helpt is bezwaar maken bij de gemeente Rotterdam. Als u niets doet, loopt u de kans dat er uiteindelijk door een deurwaarder beslag gelegd gaat worden.
Bedankt voor de reactie,ik heb al diverse keren contact gehad met de gemeente Rotterdam zowel telefonisch en heb ook de aanslagen teruggestuurd met een begeleidende brief dat ik die persoon niet ben maardat lost niets op ze .
De belastingdienst kan ook niets doen aan dit probleem.Ik heb ook gebeld met mijn gemeente(veenendaal) en word morgen daar over teruggebeld.Is het inderdaad mogelijk dat er beslag word gelegd omdat de voornamen niet hetzelfde zijn.
Mijn naam is A.van de Pol en de andere persoon is J.C.van de Pol
De belastingdienst kan ook niets doen aan dit probleem.Ik heb ook gebeld met mijn gemeente(veenendaal) en word morgen daar over teruggebeld.Is het inderdaad mogelijk dat er beslag word gelegd omdat de voornamen niet hetzelfde zijn.
Mijn naam is A.van de Pol en de andere persoon is J.C.van de Pol
Hier een update vanmorgen contact gehad met de gemeente Veenendaal die kunnen ook niets doen.Maar weer bellen met de gemeente Rotterdam en inderdaad ik werd weer niet doorverbonden met de betreffende afdeling.Daarna heb ik de rotterdamse ombudsman gebeld en daar het probleem aangekaart.Ze beloofde mij om contact op te nemen met de betreffende afdeling.Na een half uur belde ze terug met de mededeling dat alles is opgeschort omdat er nu eindelijk een onderzoek zal plaatsvinden pfffff dit alles na een jaar.
Je kunt je alleen afvragen of het BSN nummer nog wel zo veilig is
Je kunt je alleen afvragen of het BSN nummer nog wel zo veilig is
Telegraaf lezers weten dat dit probeem is opgelost.Een pluim voor de Telegraaf en de Rotterdamse ombudsman.
-
Gefeliciteerd. En voor de niet-telegraaflezers, kun je een korte samenvatting of een link kunnen posten?