Vorig jaar heb ik bij Force Finance mijn aangifte inkomstenbelasting laten doen.
Aangezien ik als zzp’er werk had hij hiervoor uitstel aangevraagd (en gekregen).
Wanneer de accountant van Force Finance de rapportage klaar heeft, geeft hij door dat er recht is op
zorgtoeslag. Hij schrijft ook dat Force Finance deze toeslag kan regelen. Gezien mijn lage inkomsten
laat ik hem weten dat ik dat liever zelf doe. Force Finance geeft echter niet door dat de deadline voor deze aanvraag
niet synchroon loopt met de bevestiging van de officiële aanslag inkomstenbelasting, maar dat de deadline de datum
is waarop het uitstel verloopt. Door deze slordigheid ben ik een groot bedrag aan zorgtoeslag misgelopen.
Bij Force Finance vindt men zij correct gehandeld hebben.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Force Finance geeft geen informatie
-
vanderheijden9997
-
sylvesterb
Re: Force Finance geeft geen informatie
Dus concreet bieden ze je aan om de zorgtoeslag te regelen, jij geeft aan het zelf te regelen. Waarom zou Force Finance iets fout hebben gedaan, jij zou het toch zelf regelen? Dan mag Force Finance er vanuit gaan dat je ook de regels kent voor de aanvraag.vanderheijden9997 schreef:Vorig jaar heb ik bij Force Finance mijn aangifte inkomstenbelasting laten doen.
Aangezien ik als zzp’er werk had hij hiervoor uitstel aangevraagd (en gekregen).
Wanneer de accountant van Force Finance de rapportage klaar heeft, geeft hij door dat er recht is op
zorgtoeslag. Hij schrijft ook dat Force Finance deze toeslag kan regelen. Gezien mijn lage inkomsten
laat ik hem weten dat ik dat liever zelf doe. Force Finance geeft echter niet door dat de deadline voor deze aanvraag
niet synchroon loopt met de bevestiging van de officiële aanslag inkomstenbelasting, maar dat de deadline de datum
is waarop het uitstel verloopt. Door deze slordigheid ben ik een groot bedrag aan zorgtoeslag misgelopen.
Bij Force Finance vindt men zij correct gehandeld hebben.
Je probeert nu je eigen foute keuze om het zelf te regelen, wat je dus niet goed hebt gedaan, neer te leggen bij Force Finance. Zij hebben niets fout gedaan want jij wilde het zelf regelen.
Beetje pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet....
U had dus al de tijd tot 1 september 2017 om die toeslag over 2016 aan te vragen. Wat heeft een en ander van doen met de evestiging van de officiele aanslag?
Hebt u nu wel voor 2017 en 2018 zorgtoeslag aangevraagd?
Hebt u nu wel voor 2017 en 2018 zorgtoeslag aangevraagd?
Maar ja, bij Force Finance had het misschien wel € 60 gekost (of zoiets) als zij het geregeld hadden. Dat heeft u nu lekker bespaard, fijn hè?
Volgende keer lekker door Force Finance laten aanvragen.
Volgende keer lekker door Force Finance laten aanvragen.