LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forum doorsturen naar Belasting

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Goozzz
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2007 03:00

Forum doorsturen naar Belasting

Ongelezen bericht door Goozzz »

Ik heb heel veel topics over de belasting zitten lezen, met groeiende verwondering en verbazing, ongelooflijk dat er zó met mensen omgegaan wordt bij de overheid.
Ik las ergens ook de volgende reactie :

Geplaatst op 16 Feb 2007 18:26 door jackieline
--------------------------------------------------------------------------------

De belastingdienst zou eens de moeite moeten nemen om dit topic op het forum door te lezen. !!!

Hier ben ik het volledig mee eens !!!

Kan RADAR er niet voor zorgen dat ál deze topics naar de Belastingdienst worden gemaild of zo , of desnoods persoonlijk afgegeven wordt aan de hoogste top bij deze instantie, waarbij RADAR er op toeziet dat ook werkelijk álle ellende die ze veroorzaken wordt gelezen ???

Misschien.....hééééél misschien gaat er dan ergens een :idea: branden ???

Offe ......moet er iemand een oproep plaatsen om met zijn allen onze topics door te mailen naar de Belastingdienst ??
Ik weet het ook niet, hoor.....maar ik vind wel dat er aktie ondernomen moet worden.....voor ál diegenen die nu zo in de kou worden gezet !!!

fanvanradar
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26

Re: Forum doorsturen naar Belasting

Ongelezen bericht door fanvanradar »

Ik ben bang dat het geen enkele zin heeft als wij "gewone" mensen dit gaan doorsturen. Ze hebben er lak aan. Zoiets heeft helaas publiciteit nodig. Dus mijn hoop is ook gevestigd op Radar.

Indien je naar de startpagina van Radar gaat en klikt op CONTACT zie je een schermpje waarin je een suggestie voor de uitzending kunt geven. Ik heb het vanmiddag al ingevuld in de hoop dat meerdere lotgeloten dit doen en er inderdaad aandacht voor komt.

Samen staat we sterk?

fanvanradar

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Forum doorsturen naar Belasting

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Heeft geen zin, bij de belastingdienst zijn ze alleen maar bezig met het maken van achterlijke reclame fimpjes en het gevn van nietszeggende antwoorden aan de telefoon.
En die antwoorden aan de telefoon heb je niets aan, want als het door de inspecteur afgekeurd wordt heb je geen poot om op te staan.

hunter123
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 12:31

Re: Forum doorsturen naar Belasting

Ongelezen bericht door hunter123 »

ik ben al zo lang in gevecht met de belastingdienst ik heb er eenpaar dingen van geleerd.

ze hebben alle tijd
ze zeggen zelf nooit fout te zijn (zelfs al bewijs je het)
als ze je willen kapot maken lukt dat ( 3 keer in de week deurwaarder enz)
luisteren naar de mensen doen ze niet.
en het is meer een kwestie van geluk dan van wat anders als je problemen worden op gelost. (in mijn geval komen er enkel meer problemen bij)

ik heb als glazenwasser op diverse kantoren van de bd rond gelopen en geloof me het zijn honden daar. als ze even iets moeten op zoeken en jij staat 20min. in de wacht zijn ze gewoon koffie halen of stoere dingen over het weekend aan het vertellen en af en toe kijken ze naar de telefoon en zeggen (dit is echt voorgekomen) "***** ...wel een volhouder deze hangt nog steeds.......zal ik hem dan straks toch nog even te woord staan....." gevolgt door luid gelach van iedereen in het kantoortje

ik heb er geen goed woord voor over...maarja je kunt niet overstappen naar de concurent he... :roll:

Gesloten