Afgelopen vrijdag hoorde ik van een aantal mensen in mijn omgeving dat hun belastingteruggave al gehad hadden.
Ik heb 24 februari aangifte gedaan.
Smiddag's heb ik even contact opgenomen met de belastingdienst om te vragen wanneer ik mijn belastingteruggave krijg.
Nadat de medewerker het opgezocht had in het systeem kreeg ik te horen dat het nog niet in behandeling is genomen, omdat ik al sinds 2009 als geëmigreerd sta.
Naar welk land konden ze me niet vertellen...
Ik heb aangegeven dat ik al heel me leven lang in Nederland woon en dat ik gewoon in geschreven sta bij mijn gemeente. Vertelde ze mij dat ik maar een brief moest schrijven naar de belastingdienst in mijn gemeente.
Ik heb gelijk contact opgenomen met de gemeente en die vertelde mij dat ik gewoon sta in geschreven.
De gemeente vertelde me dat ik weer contact op moest nemen met de belastingdienst en dan het nummer geven van de gemeente (persoon waarmee ik gesproken heb) Om het te bevestigen dat ik gewoon ingeschreven sta.
Ik de belastingdienst weer gebeld, gaf gelijk aan ik ga niet weer heel me verhaal vertellen ik neem aan dat jullie dat terug kunnen zien in de interactie/log
Waarop wordt gezegd dat ze geen interactie/log bij houden.
Na me verhaal weer verteld te hebben kreeg ik te horen dat ik toch zelf een brief moet schrijven.
Op 04-04-2009 ben ik verhuist in mijn gemeente.
Maand daarna kregen mijn ouders en zus een brief met daar in waar woont Dhr ElbertR
Ik ben toen naar de gemeente gegaan met de verhuisbevestiging en daar hebben ze het toen rechtgezet dus alles zou in orde moeten zijn.
Ik vind het belachelijk dat ik nu actie moet ondernemen!!
Iemand tips?