Grote paniek! (Dit is niet bedoeld als aanspreekvorm hoor)
Ik heb de hele aangifte over 2007 afgerond, behalve dat ik de ellende rond de zorgtoeslag (die ik moest terugbetalen, etc.) moest uitzoeken. Daar wilde ik dus net aan beginnen...
Ik start het programma op en ik zie tot mijn grote schrik dat alle informatie weg is!!!
Rechts onderin staat "Open bestand", als ik dat aanklik, zie ik mijn aangifte staan. 'Gelukkig', dacht ik... Totdat ik dat bestand aanklikte en er niets gebeurde.
WAT MOET IK DOEN? Ik zie het echt niet zitten om weer opnieuw te beginnen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help! Mijn belastingaangifte is verdwenen
Re: Help! Mijn belastingaangifte is verdwenen
Waarschijnlijk heb je gekozen om een nieuwe aangifte in te vullen met persoonlijke gegevens van een eerdere aangifte. Er word dan een nieuwe aangifte gestart op je BSN, daarmee word een aangifte in het standaardmapje met hetzelfde BSN verwijderd.
Dan zou ik dat onbewust hebben gedaan. Ik heb trouwens nog nooit eerder op deze manier een aangifte gedaan...
Het is echt frustrerend, want ik zie het bestand staan, maar ik kan er niet bij!
Het is echt frustrerend, want ik zie het bestand staan, maar ik kan er niet bij!
Dat bestand is het nieuwe (lege) bestand, check de datum maar eens in windowsverkenner.