LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huurtoeslag 2006

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
dominka

huurtoeslag 2006

Ongelezen bericht door dominka »

hallo allemal
ik heb nog een jar te goed van de belasting dienst en het gaat over het jaar 2006
er is toen iets mis gegaan en ik bel al van af februari 2007
we hebben en mooie bedrag te goed van de belasting dienst en tot heden nog niks ontvangen van 2007 wel maar 2006 hebben we nog geen huur toeslag ontvangen
ik bel al van af februari en nu is het nog niet over gemaakt ik mei kreeg ik een bedrag terug en ik zou het van 2006 twee weken naar die tijd op mijn tekening krijgen en to heden nog niks ontvangen en ja steeds zegen ze ja u krijgt een papier toe gestuurd maar tot heden heb ik nog niks ontvangen hoe lang moet ik nog wachten op mijn geld dan wie kan mij hier antwoord op geven
vriendelijk gegroet dominka

Byob

Re: huurtoeslag 2006

Ongelezen bericht door Byob »

Weet je zeker dat je nog niks ontvangen hebt :wink:

henduk

Ongelezen bericht door henduk »

ik moest meer dan anderhalf jaar wachten,,, dus maak je borst maar nat,,
groet,n

dominka

Ongelezen bericht door dominka »

ja ik weet het heel zekker ja en als je er heen beld dan krijg je een cool center er tussen .
ze zijden dat ze het hier heen hebben gestuurd en we hebben in de wspn gezeten en daar was alles heen gegaan zijden ze en zij heeft alles terug gestuud mijn bewindvoerster en een briefje er bij en ja daar was het mis gegeaan omdat wij e rin 2005 al uit waren en zo egnaamt onze adres niet hadden .
de belasting van de auto en alles kwam hier wel binnen en de belating papieren ook wel maar ik wacht gewoon weer af

gr dominka

henduk

Ongelezen bericht door henduk »

tja,, dat gedonder met die adressen ken ik ook ja, ik zit al sinds nov: 2005 in de ww , en sta dus ingeschreven bij het CWI en UWV ,en ik woon op het huisnummer 69A en tot op de dag van vandaag komt hun post ( CWI & UWV) bij de buren op nmr 69 DAS DUS ZONDER A en ik heb er behoorlijk gedonder mee gehad(afspraken gemist en zo) omdat de post op 69 komt en niet op 69A meerdere malen over gebelt en een uittreksel van het bevolkingsregister gestuurt(weer € 7.- naar de knoppen) en de buurman heeft nu ook gebelt dat de post van mij op hun adres terug wordt gestuurt naar ( CWI EN UWV) dus de beste man komt het niet meer bij mij aan de deur brengen en gelijk heeft ie,het is schijnbaar moeilijk om een A achter een huis nmr te zetten, in dec: komt de zaak voor de rechtbank om toe te worden gelaten tot het WSNP omdat ik behoorlijk in de schuld zit(met dank aan de blasting) en op de vragenlijst staat dat ik een WAO uitkering heb en geen WW ,tot 2 maal toe heb ik er over gebelt dat het WW moet zijn en geen WAO ik heb die papieren op gestuurt gekregen en er staat nog steeds dat ik een WAO uitkering heb, ik heb het er zelf maar op gezet dat het WW moet zijn,en ook had ik geen kids stond erop maar ik heb wel kids 2 zelfs hahaha, maar die zijn uitwonend, het is egt een zooitje met de kantoorklerken t,jonge jonge jonge. groet,n

Gesloten