LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinderopvangtoeslag 2008

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Vragensteller1

Kinderopvangtoeslag 2008

Ongelezen bericht door Vragensteller1 »

Sinds september vorig jaar problemen met de belastingdienst ivm de KOT 2008. Dit zou volledig terugbetaald moeten worden. 7 jaar later melden ze dit nog even met alle nodige gevolgen. Meer mensen die hier ervaring mee hebben? Blijf aan t bellen en aan t schrijven maar reactie die mij verder helpt ho maar. Gegevens bij het toenmalige gastouderbureau zijn al niet meer op te vragen daar die alles al vernietigd hebben omdat het langer dan 5 jaar geleden is.

renewouters

Re: Kinderopvangtoeslag 2008

Ongelezen bericht door renewouters »

En je hebt zelf de administratie ook niet bewaard? Ook niet een deel?

petra9389

Ongelezen bericht door petra9389 »

Hier hetzelfde probleem,kinderopvangtoeslag en zorgtoeslag van 2007 en 2008 omdat ik toen volgens de BD. samenwoonde?Tenminste dat hebben ze aangenomen.Met iemand die precies 100.000 euro per jaar verdiende?Bewijsstukken die je opstuurt komen nooit aan.bezwaarschriften ook niet.Zelfs al stuur je ze aangetekend kunnen ze ze nog niet vinden.Als je opbelt waar ze die informatie vandaan hebben.Dan krijg je een ontwijkend antwoord.Ze kunnen nooit je dossier inzien.En er word niet gereageerd op terugbel verzoeken.Het is echt ongelofelijk wat een drama ik daar al mee gehad heb.Iedere keer zegt mijn belastingadviseur dat het opgelost is en een jaar later ligt er weer een nieuwe brief op de mat.Zo frustrerend.ik hoop dat er ooit een eind komt aan die belasting terreur.

k2p

Ongelezen bericht door k2p »

Ga op tijd in bezwaar/beroep/hoger beroep. Doe het OP TIJD, dat is het belangrijkst.
En vermeld vooral dat Toeslagen zelf op haar eigen site had staan dat ze 2007 en 2008 BINNEN 5 jaar na afloop definitief kunnen toekennen, en dat het nu al te laat is.

En lees vooral deze thread: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 4&t=141121

Gesloten