Hallo,
Weet iemand of ik nog wat kan doen aan onze situatie?
Kort samengevat:
Het gaat over kinderopvangtoeslag over jaar 2011 dat ik de bezwaarschrift te laat heb ingediend.
over een situatie waar ik wel recht op had.Ik hebt dat aangetoond ook alleen te laat waardoor hun het afwijzen. Waardoor ik nu kinderopvangtoeslag over het gehele jaar 2011 moet terug betalen terwijl ik daar wel gebruik van heb gemaakt en dat ook aangetoond hebt met de jaaropgave.
De toeslag ging rechtstreeks naar de kinderopvang.. dus ik hebt nooit iets op je rekening gehad nu moet ik terug betalen omdat je de jaaropgave niet tijdig hebt opgestuurd wegens omstandigheden..nu ik dit alsnog hebt gedaan en verantwoord mogen ze dan alsnog zeggen jammer betaal ons maar 10.000 had je maar eerder moeten zijn?
Alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kinderopvangtoeslag
Re: kinderopvangtoeslag
Om welke kinderopvang gaat het? Misschien een naam die bekend staat om fraude?
Bij een bureau die rechtstreeks de toeslag incasseerd zou ik altijd wegblijven.
Bij een bureau die rechtstreeks de toeslag incasseerd zou ik altijd wegblijven.
@TheCure: is dat tegenwoordig niet verplicht?
@Sergiana: heb je naast het bedrag dat direct naar het bureau ging, ook nog zelf iets bijbetaald? Want dat is verplicht. Maar als je geen steekhoudende argumenten hebt voor waarom je het bezwaar te laat hebt ingediend houdt het eigenlijk daar al gelijk op...
@Sergiana: heb je naast het bedrag dat direct naar het bureau ging, ook nog zelf iets bijbetaald? Want dat is verplicht. Maar als je geen steekhoudende argumenten hebt voor waarom je het bezwaar te laat hebt ingediend houdt het eigenlijk daar al gelijk op...
Ja hallo. Deadlines zijn er voor een reden.sergiana schreef:nu moet ik terug betalen omdat je de jaaropgave niet tijdig hebt opgestuurd wegens omstandigheden..nu ik dit alsnog hebt gedaan en verantwoord mogen ze dan alsnog zeggen jammer betaal ons maar 10.000 had je maar eerder moeten zijn?
In plaats van blij te zijn met je gratis geld en op tijd netjes alles in te leveren heb je je dus niet aan de voorwaarden gehouden. Jammer dan.
+1. Gewoon terugbetalen dus.k2p schreef:@Sergiana: heb je naast het bedrag dat direct naar het bureau ging, ook nog zelf iets bijbetaald? Want dat is verplicht. Maar als je geen steekhoudende argumenten hebt voor waarom je het bezwaar te laat hebt ingediend houdt het eigenlijk daar al gelijk op...
@k2p Ja ik heb altijd bij betaald. En kreeg wat vergoed van de gemeente toen.