LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwijtschelding waterschapsbelastingen SVHW

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Mirjamg

Kwijtschelding waterschapsbelastingen SVHW

Ongelezen bericht door Mirjamg »

'Ik heb een verzoek om kwijtschelding bij de SVHW ingediend maar nu krijg ik bericht dat het niet in behandeling is genomen omdat ik de gevraagde gegevens niet volledig heb verstrekt volgens de SVHW.
Ik heb alle gevraagde kopieen naar ze opgestuurd al 2x (want er moesten originele kopieen bij ipv van de door mij opgestuurde bankafschriften met alle gegevens)
Dat heb ik gedaan,Volgens mij heb ik precies de kopieen waar ze om vroegen opgestuurd, maar nu klopt het blijkbaar nog niet en willen ze dat ik de aanslag gelijk betaal!

HELLLUP wat moet ik nu doen??' :?

Chocomelk

Re: Kwijtschelding waterschapsbelastingen SVHW

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mirjamg schreef:'Ik heb een verzoek om kwijtschelding bij de SVHW ingediend maar nu krijg ik bericht dat het niet in behandeling is genomen omdat ik de gevraagde gegevens niet volledig heb verstrekt volgens de SVHW.
Ik heb alle gevraagde kopieen naar ze opgestuurd al 2x (want er moesten originele kopieen bij ipv van de door mij opgestuurde bankafschriften met alle gegevens)
Dat heb ik gedaan,Volgens mij heb ik precies de kopieen waar ze om vroegen opgestuurd, maar nu klopt het blijkbaar nog niet en willen ze dat ik de aanslag gelijk betaal!

HELLLUP wat moet ik nu doen??' :?
Even contakt met ze opnemen en vragen of je de kopieen die ze missen per mail door te sturen ???

Mirjamg

Dat zou natuurlijk mooi zijn en ik hoop dat dat kan maar zoals de brief opgesteld is lijkt het dat ik moet gaan betalen...

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Mirjamg schreef:Dat zou natuurlijk mooi zijn en ik hoop dat dat kan maar zoals de brief opgesteld is lijkt het dat ik moet gaan betalen...
Nou ja, dat moest in principe sowieso al dus dat kan geen verrassing zijn.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Even een jip-en-janneke vraag, zeggen ze ook wat ze nog missen, of wat er aan mankeerde van de gevraagde gegevens?

Dat zou makkelijk recht te breien zijn lijkt me?

Mirjamg

Ik heb de SVHW gebeld en er zat geen kopie bij van de huurspecificatie, wel het betalingsafschrift van de ING van de huur, maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Dus het verzoek is afgewezen.
Ik kan nog 1x de aanvraag helemaal opnieuw doen dus dat ga ik nu doen wat eigenlijk al een hele opluchting is want ik was echt bang dat het definitief afgewezen was!
Iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken en ik wens jullie een heel fijn weekend!

Groetjes Mirjam.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mirjamg schreef:Ik heb de SVHW gebeld en er zat geen kopie bij van de huurspecificatie, wel het betalingsafschrift van de ING van de huur, maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Ik kan nog 1x de aanvraag helemaal opnieuw doen dus dat ga ik nu doen wat eigenlijk al een hele opluchting is want ik was echt bang dat het definitief afgewezen was!
Iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken en ik wens jullie een heel fijn weekend!

Groetjes Mirjam.
En nu ervoor zorgen dat alles erbij zit wat ze vragen en dan zal het wel goed komen.
Fijn weekend.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Chocomelk schreef:
Mirjamg schreef:Ik heb de SVHW gebeld en er zat geen kopie bij van de huurspecificatie, wel het betalingsafschrift van de ING van de huur, maar dat is blijkbaar niet voldoende.

Groetjes Mirjam.
En nu ervoor zorgen dat alles erbij zit wat ze vragen en dan zal het wel goed komen.
Fijn weekend.
In dat kader nummer ik altijd de bijlage, zodat die correspondeert met de vraag waarvoor die bedoelt is. Dan is het toch iets handiger bijhouden of je alles wel hebt, zeker als het om meerdere bijlages gaat zoals in dit geval.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Je had dus niet de gevraagde kopieën opgestuurd. Geen wonder dat het niet is toegekend.

Een overschrijving naar de verhuurder zegt namelijk niet zoveel. In dat bedrag zitten vaak ook servicekosten en misschien nog andere kosten. Het is i.h.a. van belang wat de kale huur is.

Daarnaast kan het bv. ook zijn dat het de huur voor 2 maanden is....

Mirjamg

In dat kader nummer ik altijd de bijlage, zodat die correspondeert met de vraag waarvoor die bedoelt is. Dan is het toch iets handiger bijhouden of je alles wel hebt, zeker als het om meerdere bijlages gaat zoals in dit geval.
[/quote]
Dat is een goed idee!

Mirjamg

kweenie schreef:
Je had dus niet de gevraagde kopieën opgestuurd. Geen wonder dat het niet is toegekend.

Een overschrijving naar de verhuurder zegt namelijk niet zoveel. In dat bedrag zitten vaak ook servicekosten en misschien nog andere kosten. Het is i.h.a. van belang wat de kale huur is.

Daarnaast kan het bv. ook zijn dat het de huur voor 2 maanden is....
Ja je hebt helemaal gelijk het was ook mijn fout, maar ja als ik dan bel naar de SVHW zou het erg fijn zijn als ik te horen zou krijgen wat er aan mijn aanvraag mankeert zodat ik de juiste formulieren kan opsturen.
Ik had dus al 2x eerder gebeld, nu (na de 3e keer bellen) ben ik er zelf met hulp van een vriendelijke medewerkster van de SVHW achter gekomen wat ik fout heb gedaan.
Maar goed het is gebeurd en ik ben al heel blij dat ik nog een herkansing krijg! :D

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Het is inderdaad niet handig van svhw dat ze niet aangeven wát er dan nog ontbreekt. Zo kan het lang duren voordat je erachter bent wat ze bedoelen. Hebben ze niet goed over nagedacht.

Maar hopelijk wordt de vrijsteling nu wel verleend.

Gesloten