LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loonheffingskorting
-
Loonheffingskorting
Hoi, ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik ben een student met meerdere baantjes. 1 baan waar ik ongeveer 16 uur per maand werk waar ik ongeveer 200 euro in de maand verdien (vaak werk ik hier minder, ik heb een 0 uren contract dus komt het regelmatig voor dat ik nog minder p/m verdien).
Nu heb ik voor de zomer een baantje erbij, en ik vroeg me af of ik bij beide mijn loonheffing aan kan laten staan? Bij dit zomer baantje zal ik namelijk ook geen 1000en euro's verdienen. Ik vind op internet meerdere antwoorden en kom er niet echt uit.
Bij de 1 lees ik dat je maar bij 1 baan tegelijk de loonheffing mag toepassen en bij de ander staat een verdiengrens. Echter zie ik constant verschillende bedragen staan. Ik heb ook al op de site van de belastingdienst gekeken maar word hier ook niet wijzer van.
Weet iemand hier toevallig hoe dit zit? Alvast bedankt.
Ik ben een student met meerdere baantjes. 1 baan waar ik ongeveer 16 uur per maand werk waar ik ongeveer 200 euro in de maand verdien (vaak werk ik hier minder, ik heb een 0 uren contract dus komt het regelmatig voor dat ik nog minder p/m verdien).
Nu heb ik voor de zomer een baantje erbij, en ik vroeg me af of ik bij beide mijn loonheffing aan kan laten staan? Bij dit zomer baantje zal ik namelijk ook geen 1000en euro's verdienen. Ik vind op internet meerdere antwoorden en kom er niet echt uit.
Bij de 1 lees ik dat je maar bij 1 baan tegelijk de loonheffing mag toepassen en bij de ander staat een verdiengrens. Echter zie ik constant verschillende bedragen staan. Ik heb ook al op de site van de belastingdienst gekeken maar word hier ook niet wijzer van.
Weet iemand hier toevallig hoe dit zit? Alvast bedankt.
-
Re: Loonheffingskorting
Misschien belastingdienst even bellen,kunne. Je het misschien beter uit leggen dan op de site,