LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Melding: inkomstenbelasting 2014 niet gedaan
-
Melding: inkomstenbelasting 2014 niet gedaan
Beste iedereen,
Vandaag op de website van mijn persoonlijke belastingdienst kwam ik tot de verbazing dat daar een melding stond dat ik de aangifte inkomsten belasting 2014 nog niet heb gedaan.
Deze heb ik toen wel netjes laten invullen door een belasting adviseur en ook de verlopigen en zelfs de definitieve aanslag plus de teruggaven netjes ontvangen in het jaar 2015.
Kortom alles is en was netjes ingevuld, geen verdere post ontvangen dat er iets mis is met de aangifte van 2014.
Wie kan mij een antwoord geven op deze situatie waarom ik nu dus een melding heb ontvangen van de belastingdienst dat ze nog niks ontvangen hebben. En wat moet ik doen?
Met vriendelijke groet
R.
Vandaag op de website van mijn persoonlijke belastingdienst kwam ik tot de verbazing dat daar een melding stond dat ik de aangifte inkomsten belasting 2014 nog niet heb gedaan.
Deze heb ik toen wel netjes laten invullen door een belasting adviseur en ook de verlopigen en zelfs de definitieve aanslag plus de teruggaven netjes ontvangen in het jaar 2015.
Kortom alles is en was netjes ingevuld, geen verdere post ontvangen dat er iets mis is met de aangifte van 2014.
Wie kan mij een antwoord geven op deze situatie waarom ik nu dus een melding heb ontvangen van de belastingdienst dat ze nog niks ontvangen hebben. En wat moet ik doen?
Met vriendelijke groet
R.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jan 2018 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Melding: inkomstenbelasting 2014 niet gedaan
Je adviseur bellen?ElCapitano schreef:Beste iedereen,
Met vriendelijke groet
R.
-
En dan graag nu een serieus antwoord zonder de adviseur te hoeven bellen.
De Belastingdienst zelf bellen lijkt me het handigst.
Inloggen op de bel site ,kunt u precies zien wat er gebeurd is.
Waarom niet gewoon de belastingdienst gebeld? Kost niks want het is een gratis nummer: 0800-0543.
Ik was uiteraard serieus. Waarom zou je de logische weg niet bewandelen?ElCapitano schreef:En dan graag nu een serieus antwoord zonder de adviseur te hoeven bellen.
Lijkt mij ook; toch geen b.v. extra te betalen meerwerk of zoiets?Moneyman schreef:Ik was uiteraard serieus. Waarom zou je de logische weg niet bewandelen?ElCapitano schreef:En dan graag nu een serieus antwoord zonder de adviseur te hoeven bellen.
inderdaad, als hij/zij de aangifte verzorgd heeft, dan zou je denken dat er toch iets fout is gegaan.Moneyman schreef:Ik was uiteraard serieus. Waarom zou je de logische weg niet bewandelen?ElCapitano schreef:En dan graag nu een serieus antwoord zonder de adviseur te hoeven bellen.
Anders de BD wel.thecure schreef:inderdaad, als hij/zij de aangifte verzorgd heeft, dan zou je denken dat er toch iets fout is gegaan.Moneyman schreef:Ik was uiteraard serieus. Waarom zou je de logische weg niet bewandelen?ElCapitano schreef:En dan graag nu een serieus antwoord zonder de adviseur te hoeven bellen.
Maar hebt u nu bericht ontvangen van de belastingdienst dat u 2014 nog moet doen, of hebt u ingelogd bij de belastingdienst en staat hij daar nog open? Dat is wel een verschil.
En als u de voorlopige aanslag en definitieve hebt ontvangen, is die aangifte, gedaan door uw adviseur, gewoon verwerkt.
En als u de voorlopige aanslag en definitieve hebt ontvangen, is die aangifte, gedaan door uw adviseur, gewoon verwerkt.
Als u zelf heeft geprobeerd om uw aangifte te doen, maar niet verstuurd blijf de melding zichtbaar. Ondertussen kan uw aangifte gedaan zijn door uw adviseur die met zijn eigen DigiD heeft ingelogd als gemachtigde van u.
-
Nog even wachten
Krijg je een bericht te betalen over het zelfde jaar
Misschien topic even lezen. Aanslagen zijn al ontvangen. De Ts heeft de aangifte niet met zijn eigen digid gedaan. En dan staat hij nog open. Dat is alles.s31zeijlmans schreef:Nog even wachten