LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oninbaar?

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
chanine26

oninbaar?

Ongelezen bericht door chanine26 »

ik heb een belastingschuld die afstamt om het zo tezeggen uit 2000 dit is een definitieve de h06. voor een paar kleine belastinschuldjes heb ik een betalingsregeling gekregen van de belasting ik moet nu een jaar lang 64,50 betalen. toen ik opbelde met het doorkiesnummer wat op de brief stond..om tevragen waarom ik voor alle aanslagen een betalingsregeling kreeg en voor de 2000(h06)niet,werd mij verteld dat die aanslag voor hun niet invorderbaar meer was en naar apeldoorn gestuurd was(daar zou ik nu nog bericht over moeten krijgen??) toen ik vroeg hoe nu verder...zei de man ja wij kunnen hem niet meer invorderen en u dus ook geen betalingsregeling geven of kwijtschelding.. u kunt zelf per maand (wel aanslag nummer aangeven) een bedrag betalen en zo als nog de aanslag voldoen...doet u dit niet blijft het staan ook bij de svb en word u later gekort op u aow. mijn vraag is nu? wat houdt het allemaal in.. kan apeldoorn zelf niet ineens weer dit bedrag gaan innen..of is het echt zo dat ik m of zelf in kan lopen of hij blijft gewoon bestaan en word ik later gekort voor 2% op mijn aow .. kunt u mij meer duidelijkeheid verschaffen. dank u wel mvg

krieties

Re: oninbaar?

Ongelezen bericht door krieties »

Als je betaalt, dan bewijzen goed bewaren. Die heb je mogelijk nodig als je 65 jaar wordt en bericht krijgt dat je geen volledige AOW-uitkering krijgt. Bij de concurrent-omroep VARA heb ik al gereageerd op je vraag. Volgens een ander heb je die vraag daar al 3 keer gesteld. Zou je niet beter eens naar de belastingdienst kunnen gaan (afdeling invordering)? Wij reageren ook maar op de feiten zoals u ze brengt, maar die feiten zijn ook niet erg duidelijk! dus zal je hier ook nooit een duidelijk en zeker antwoord krijgen.

chanine26

Ongelezen bericht door chanine26 »

die meneer...die dat zegt van 3 x
die leest niet goed
dat waren andere vragen toen de bedragen nog keihoog waren.
en ik wilde weten hoe ik vermindering kon vragen
die heb ik gekregen .

dat gesprek wat ik hier nu vertel.
heb ik gehoord van de meneer van invorderingen..die de betalingsregeling voor heeft gesteld..stond een doorkiesnummer bij

ik wilde alleen weten of iemand hier ervaring mee had,
en mij nog iets kan adviseren.
omdat ik er geen betalingsregeling meer voor krijg enz.
dus misschien is er iemand met dezelfde ervaring.
:roll:

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

Ik zou dit melden bij het ministerie van financieen, en ze vragen wat hun van zo'n bedreiging vinden.

Gesloten