LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ouders financieel ondersteunen???
Ouders financieel ondersteunen???
Hallo,
Elke maand komen ik en mijn moeder krap, van het geld wat er overhoudt aan het einde van de maand is 0,0 EUR
Dit wegens het feit dat de echtgenoot van mn moeder in hechtenis is genomen.
Ondanks dat ik, als dochterzijnde, mijn best doe mijn moeder te steunen met het betalen van alle kosten en schulden, moet ik ook nog geld aan de belasting betalen.
Ik heb het gevoel dat mijn harde werken om de stand van zaken in orde te houden benadeelt wordt door de overheid instanties.
ter info; mn moeder heeft een koophuis, hypotheek, doorlopendkrediet die ze elke maand moet betalen.
in die tussentijd heb ik mn studie ook niet kunnen afronden.
Hebben jullie enig idee welke instanties ik nog kan benaderen:?: Zou ik nog geld kunnen eisen van de belasting???
Alvast bedankt!
Elke maand komen ik en mijn moeder krap, van het geld wat er overhoudt aan het einde van de maand is 0,0 EUR
Dit wegens het feit dat de echtgenoot van mn moeder in hechtenis is genomen.
Ondanks dat ik, als dochterzijnde, mijn best doe mijn moeder te steunen met het betalen van alle kosten en schulden, moet ik ook nog geld aan de belasting betalen.
Ik heb het gevoel dat mijn harde werken om de stand van zaken in orde te houden benadeelt wordt door de overheid instanties.
ter info; mn moeder heeft een koophuis, hypotheek, doorlopendkrediet die ze elke maand moet betalen.
in die tussentijd heb ik mn studie ook niet kunnen afronden.
Hebben jullie enig idee welke instanties ik nog kan benaderen:?: Zou ik nog geld kunnen eisen van de belasting???
Alvast bedankt!
Re: Ouders financieel ondersteunen???
Ah...dus omdat Pa achter de deur zit moet de maatschappij maar ff bijspringen?
Tuurlijk, doen we! Dit is Nederland en hier kan alles, dit collectieve gekkenhuis....
Bespottelijk dat je überhaupt deze vraag stelt!
Tuurlijk, doen we! Dit is Nederland en hier kan alles, dit collectieve gekkenhuis....
het is netjes van je dat je je moeder helpt met het betalen van de kosten, maar ik denk niet dat er ergens een potje is om dit soort problemen op te lossen. het wordt inderdaad hard(er) werken om de problemen op te lossen.
succes
succes
Niet door de echtgenoot die vast zit?Nazarim17 schreef:Ik heb het gevoel dat mijn harde werken om de stand van zaken in orde te houden benadeelt wordt door de overheid instanties.
Als je ze bij de Belastingdienst eens hard wil laten lachen dan zou ik zeker geld van ze eisen.
Leuker kunnen ze het niet maken!
Bijna weekend of serieus
sephora30 schreef:Bijna weekend of serieus
Het maakt momenteel niet (meer) uit of het weekend is of niet, de trollen zijn er nu de hele week.....en verder kunt u rustig gaan slapen, de moderator waakt over u...proest/slik....
dhc schreef:Ah...dus omdat Pa achter de deur zit moet de maatschappij maar ff bijspringen?
wat vind je er bespottelijk aan??
Denk dat dit wel serieus bedoelt is: de vraag dan, gesteld door een behoorlijk buiten het leven levend meisje. Als ze al studerende is (was) vraag ik me in gemoede af waarin. Misschien de "weetnietkunde". Nazarim17, zo'n vraag ga je toch niet op een forum stellen. Met "de man van mijn moeder is in hechtenis genomen". Ik heb best wel sympathie voor je, zelfs de omstandigheden waarin jij zit; alleen voor de rest kan ik geen enkele empathie voelen, dit alles is door de man van je moeder gekomen, dus die persoon moet dat voor je moeder oplossen.sephora30 schreef:Bijna weekend of serieus
Barman schreef:Niet door de echtgenoot die vast zit?Nazarim17 schreef:Ik heb het gevoel dat mijn harde werken om de stand van zaken in orde te houden benadeelt wordt door de overheid instanties.
Als je ze bij de Belastingdienst eens hard wil laten lachen dan zou ik zeker geld van ze eisen.
Nee niet door de echtgenoot, wegens het feit dat hij onschuldig is
tenormin schreef:Denk dat dit wel serieus bedoelt is: de vraag dan, gesteld door een behoorlijk buiten het leven levend meisje. Als ze al studerende is (was) vraag ik me in gemoede af waarin. Misschien de "weetnietkunde". Nazarim17, zo'n vraag ga je toch niet op een forum stellen. Met "de man van mijn moeder is in hechtenis genomen". Ik heb best wel sympathie voor je, zelfs de omstandigheden waarin jij zit; alleen voor de rest kan ik geen enkele empathie voelen, dit alles is door de man van je moeder gekomen, dus die persoon moet dat voor je moeder oplossen.sephora30 schreef:Bijna weekend of serieus
Onzin!! Ik vraag niet om medelijden, ik vraag om een optie. jeetje het kon jou moeder zijn.. waarom al dat sarcasme :S
Dat zeggen ze nou allemaal als ze achter de tralies zitten.Nazarim17 schreef:Barman schreef:Niet door de echtgenoot die vast zit?Nazarim17 schreef:Ik heb het gevoel dat mijn harde werken om de stand van zaken in orde te houden benadeelt wordt door de overheid instanties.
Nee niet door de echtgenoot, wegens het feit dat hij onschuldig is
Tja...als je daar zelf het antwoord niet op kan geven dan vrees ik dat je studie ook voor niets is geweest...Nazarim17 schreef:dhc schreef:Ah...dus omdat Pa achter de deur zit moet de maatschappij maar ff bijspringen?
Maar ik zal het je proberen uit te leggen: de maatschappij is niet, ik herhaal niet/never/nooit verantwoordelijk voor feiten en gedragingen die door een crimineel zijn veroorzaakt. Jullie dienen zelf de gevolgen te dragen.
En voor alle duidelijkheid, ook ik heb een huis, hypotheek en PL. Klaag ik?
Bespottelijk dat ik dat nog een keer moet uitleggen....
9 van de 10 gevangenen zeggen dat ze onschuldig zijn.Nazarim17 schreef: Nee niet door de echtgenoot, wegens het feit dat hij onschuldig is
dhc schreef:Tja...als je daar zelf het antwoord niet op kan geven dan vrees ik dat je studie ook voor niets is geweest...Nazarim17 schreef:dhc schreef:Ah...dus omdat Pa achter de deur zit moet de maatschappij maar ff bijspringen?
Maar ik zal het je proberen uit te leggen: de maatschappij is niet, ik herhaal niet/never/nooit verantwoordelijk voor feiten en gedragingen die door een crimineel zijn veroorzaakt. Jullie dienen zelf de gevolgen te dragen.
En voor alle duidelijkheid, ook ik heb een huis, hypotheek en PL. Klaag ik?
Bespottelijk dat ik dat nog een keer moet uitleggen....
Mijn studie was niet in de richting van (fiscaal) recht, maar uit jouw reactie kan ik wel afleiden dat jij helemaal niet geschoold bent, jammer! Een ander punt is dat het hier gaat om mijn situatie en die van mijn moeder, en niet die van de partner van mijn moeder. Ik herinner me ook geen reactie waarin is gevraagd naar jouw levensomstandigheden:) Als je geen eventuele opties kent wat mij zou kunnen helpen, houd dan je idiote reactie liever thuis..
Dan had je wel zo "slim" moeten zijn om er niet bij te vermelden dat de partner van je moeder in de bajes zit. Je begon zo onschuldig, maar uiteindelijk blijkt uit je antwoorden dat je toch flink van je af weet te bijten dus ik zou zeggen zoek dat dan ook lekker zelf uit, je bent er kennelijk mans genoeg voor.Mijn studie was niet in de richting van (fiscaal) recht, maar uit jouw reactie kan ik wel afleiden dat jij helemaal niet geschoold bent, jammer! Een ander punt is dat het hier gaat om mijn situatie en die van mijn moeder, en niet die van de partner van mijn moeder. Ik herinner me ook geen reactie waarin is gevraagd naar jouw levensomstandigheden:) Als je geen eventuele opties kent wat mij zou kunnen helpen, houd dan je idiote reactie liever thuis..
Nou Nazarim, als jij het een normale vraag vindt of je van de belasting geld kan eisen
@TS:
toevallig enige relatie met de "Riffianus Bontkragus"?
Lijkt me wel, kijkend naar je forumnaam....
En dank U, ik heb mijn schoolopleiding wel af kunnen maken.
toevallig enige relatie met de "Riffianus Bontkragus"?
Lijkt me wel, kijkend naar je forumnaam....
En dank U, ik heb mijn schoolopleiding wel af kunnen maken.
ik vermoed dat de combinatie van (stief)pappa in de bak en de vraag of ze geld kan eisen van de staat niet helemaal in de lekker valtwaarom ik? schreef:Waarom doen jullie zo onaardig tegen Nazarim ? Hij/zij mag toch gewoon een vraag stellen !
Hij/zij is een zij als ze schrijft: als dochter. Onaardig is toch niet het juiste woord. We lopen alleen een beetje over van verbazing dat ze denkt dat de staat, wij allen dus, in zekere zin iets kunnen bijdragen aan hun financiële situatie i.v.m. de hypotheeklasten. Wij allen dragen al bij aan de hele wereld, aan alles en iedereen. Ik kan niet bezig blijven, denk dat er onder ons ook weinig zijn die dit als een "goed doel" zien.waarom ik? schreef:Waarom doen jullie zo onaardig tegen Nazarim ? Hij/zij mag toch gewoon een vraag stellen !
-
Welnee we voeren bajes toeslag in!
nog ff
Huurtoeslag,kinderbijslag,kindertoeslag,Zorgtoeslag en bajes toeslag....
Wat denk je er van als de gedineerden eens gaan betalen voor kost en inwoning!dan wordt het nog krapper.
In de bajes heb je het niet slecht eten,drinken etc...dus daar hou je moeder al geld aan over!
Vind het knap voor je dat bijspringt eerlijk is eerlijk..
Optie verkoop
Het huis,je moeder nog een bijbaantje? Als ze al werkt....
Zou wat zijn...gezinnen aan de...als je chronisch ziek ,ontslag? en ..iemand in de bajes en gezin wordt onderhouden door de staat onderhouden,vind je dit zelf nou.......niet stom klinken..
Ik wel...makkelijker kunne we het niet maken....leuker wel...ihihihiih o danks rotdag moet iknu wel lachen
nog ff
Huurtoeslag,kinderbijslag,kindertoeslag,Zorgtoeslag en bajes toeslag....
Wat denk je er van als de gedineerden eens gaan betalen voor kost en inwoning!dan wordt het nog krapper.
In de bajes heb je het niet slecht eten,drinken etc...dus daar hou je moeder al geld aan over!
Vind het knap voor je dat bijspringt eerlijk is eerlijk..
Optie verkoop
Het huis,je moeder nog een bijbaantje? Als ze al werkt....
Zou wat zijn...gezinnen aan de...als je chronisch ziek ,ontslag? en ..iemand in de bajes en gezin wordt onderhouden door de staat onderhouden,vind je dit zelf nou.......niet stom klinken..
Ik wel...makkelijker kunne we het niet maken....leuker wel...ihihihiih o danks rotdag moet iknu wel lachen