Schoenen kosten echt geen Fl..... in amerika. Waarom moet de nederlandse verheid ons nou weer zo pesten met heffingen?
Hebben ze nou nog niet genoeg? Ik snap het niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overheid en belastingen en heffeingen.
-
Re: Overheid en belastingen en heffeingen.
Ik ook niet..
Wat is je punt? Nu al de balen van Pasen?
Wat is je punt? Nu al de balen van Pasen?
-
De belasting op spullen kan ik wel begrijpen.
Na de loonheffing en weet ik ut wat voor belastingen allemaal, moeten we dat toch wel dokken. Maar waarom die extra heffingen? En nog maarte zwijgen wat voor "voorschot kosten" etc de koeriers bovenop hun toch al gewonnen vervoerskosten vragen. Pikken nederlanders dit gewoon? Is dit de nederlandse mentaliteit, niet zeuren gewoon betalen wat ze vragen/"het zal wel"?
Na de loonheffing en weet ik ut wat voor belastingen allemaal, moeten we dat toch wel dokken. Maar waarom die extra heffingen? En nog maarte zwijgen wat voor "voorschot kosten" etc de koeriers bovenop hun toch al gewonnen vervoerskosten vragen. Pikken nederlanders dit gewoon? Is dit de nederlandse mentaliteit, niet zeuren gewoon betalen wat ze vragen/"het zal wel"?
Laatst gewijzigd door qwerty2007 op 24 mar 2008 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, toch teveel eieren gegeten...
-
waar slaat dat nou weer op, wat moet ik daarmee, wat betekent dat?
Dat betekent dat je verhaal nergens op slaat! Je gaat belastingen en loonheffingen, geen idee wat dit hiermee te maken heeft, vergelijken met "voorschot kosten", koeriers en vervoerskosten????
Oftewel, belastingen en puur zakelijke kosten.
Dat is appels met peren vergelijken, kortom je verhaal is complete onzin!
Als je niet wil betalen voor import dan ga je gewoon naar een winkel in ons eigen land. Keus genoeg!
Oftewel, belastingen en puur zakelijke kosten.
Dat is appels met peren vergelijken, kortom je verhaal is complete onzin!
Als je niet wil betalen voor import dan ga je gewoon naar een winkel in ons eigen land. Keus genoeg!
Zoals op zo veel producten zit er ook op schoenen een importheffing. Dat is vooral bedoeld om ervoor te zorgen dat schoenenfabrikanten binnen Europa ook nog kunnen overleven. Zo kun je nog schoenen kopen naar Europese smaak, en niet alleen chinese serieproductie volgens de voordeligste confectie-mode.