LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rittenregistratie niet geaccepteer van bedrijfsauto
Rittenregistratie niet geaccepteer van bedrijfsauto
Beste alle
ik kreeg een brief van de belasting dat zij vonden dat de afstanden die ik noteerde voor de ritten die ik per dag maak niet het zelfde zijn als de tom tom
die zij gebruikten.Ook vinden zij het gek dat ik het zelfde aantal km schrijf als ik een rit merdere keeren per dag hetzelfde rij. Deze ritten zijn gemaakt in 2009/2010.
ik rij al +/- 23 jaar in een bedrijfsbusje en vanaf de invoering van
de ritregistratie doe ik nog steets het zelfde invullen zonder tom tom.
Ook heb ik een verklaring geen privegebruik.
Nu moet ik binnen 14 dagen aantonen dat mijn rittenregistratie juist is !!!!
Wat kan ik doen want ik heb alleen deze rittenregistratie die ik al jaren doe
er staat de dag, het begin en eind kmstand op van elke rit van die dag.
Voor mij is dit de juiste en enige die ik heb
Groetje Pater57
ik kreeg een brief van de belasting dat zij vonden dat de afstanden die ik noteerde voor de ritten die ik per dag maak niet het zelfde zijn als de tom tom
die zij gebruikten.Ook vinden zij het gek dat ik het zelfde aantal km schrijf als ik een rit merdere keeren per dag hetzelfde rij. Deze ritten zijn gemaakt in 2009/2010.
ik rij al +/- 23 jaar in een bedrijfsbusje en vanaf de invoering van
de ritregistratie doe ik nog steets het zelfde invullen zonder tom tom.
Ook heb ik een verklaring geen privegebruik.
Nu moet ik binnen 14 dagen aantonen dat mijn rittenregistratie juist is !!!!
Wat kan ik doen want ik heb alleen deze rittenregistratie die ik al jaren doe
Voor mij is dit de juiste en enige die ik heb
Groetje Pater57
-
Re: Rittenregistratie niet geaccepteer van bedrijfsauto