LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vooraf ingevulde aanslag niet te downloaden!!!

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
roches

Re: Vooraf ingevulde aanslag niet te downloaden!!!

Ongelezen bericht door roches »

Om op de allerlaatste vraag een antwoord te geven: Versie Windows7 64Bit Home Premium (legaal).

Maar nu het volgende:

Door IE9 terug te zetten naar de standaard instellingen is het probleem opgelost.

Dit kan door naar "internet opties" te gaan en daarna het tabblad "geavanceerd" te kiezen.

Daar "Opnieuw instellen" kiezen.

Ik heb nooit zitten spelen met de instellingen, maar op een of andere manier zijn ze toch niet goed ingesteld, maar na bovenstaande actie te hebben uitgevoerd werkt het allemaal weer.

PS. Heb mijn systeem net een week geleden opnieuw geinstalleerd, met W7 en SP1 en daarna de upgrade naar IE9 (RC) gedaan. Dus wat er precies fout gaat kan ik niet zeggen.

Maar herstel de instellingen en het werkt weer.....

Mvg

Roche van Ochten

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Ik heb ook gebruik gemaakt van de vooraf ingevulde jaaropgave en het valt me op dat deze gegevens niet altijd compleet zijn, zo waren mijn inkomsten niet volledig ingevuld. Het is dus wel zaak om dat ding altijd goed te blijven controleren c.q. aanvullen.

rollertje

Ongelezen bericht door rollertje »

De voorlopige aanslag die je ontvangt naar aanleiding van je aangifte volgt deze aangifte ook letterlijk. Wanneer je iets wat onjuist is niet corrigeert, krijg je een verkeerd bedrag of moet je een verkeerd bedrag betalen. De belastingdienst controleert pas bij de definitieve en zal dan eventuele fouten corrigeren. Heb je teveel ontvangen naar aanleiding van je aangifte, dan moet je dat alsnog terugbetalen. Met rente. Even controleren tijdens de aangifte en je voorkomt een hoop problemen. :D

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

roches schreef:
Door IE9 terug te zetten naar de standaard instellingen is het probleem opgelost.

Dit kan door naar "internet opties" te gaan en daarna het tabblad "geavanceerd" te kiezen.

Daar "Opnieuw instellen" kiezen.

Ik heb nooit zitten spelen met de instellingen, maar op een of andere manier zijn ze toch niet goed ingesteld, maar na bovenstaande actie te hebben uitgevoerd werkt het allemaal weer.

PS. Heb mijn systeem net een week geleden opnieuw geinstalleerd, met W7 en SP1 en daarna de upgrade naar IE9 (RC) gedaan. Dus wat er precies fout gaat kan ik niet zeggen.

Maar herstel de instellingen en het werkt weer.....

Mvg

Roche van Ochten

Prima, dat het bij jouw weer werkt, maar dit dit heb ik ook gedaan,zonder succes, lees maar nog eens mijn bericht terug:
tennis schreef: Herstel en reparatie adviezen van Microsoft opgevolgd, ook dit werkte niet.

Gesloten